• تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۴۰۲
  • توسط: ادمین
  • زمان مطالعه: ۶.۵ دقیقه

پاریس، پایتخت فرهنگ و هنر فرانسه، همواره یکی از بهترین و محبوب‌ترین شهرها برای دوست‌داران خرید بوده و هست. در این شهر مراکز خرید فوق‌العاده‌ای وجود دارد که معروف‌ترین و لوکس‌ترین‌ها را می‌توان در خیابان شانزه‌الیزه پیدا کرد.

خرید در پاریس قطعاً برای هر کسی لذت‌بخش خواهد بود. تصور کنید علاوه بر خرید می‌توانید از معماری لذت‌بخش این شهر و غذاهای لذیذ لذت ببرید. اگرعلاقه‌مند به خرید در پاریس هستید  با شرکت در تور فرانسه میتوانید با ۱۰ مورد از معروف‌ترین و بهترین مراکز خرید پاریس در فرانسه آشنا شوید.

 

گالری لافایت اوسمان Galeries Lafayette Haussmann

 

اگر به دنبال تجربه‌ای فراتر از یک خرید معمولی هستید. بازدید از گالری لافایت اوسمان را از دست ندهید. لافایت یک مرکز خرید لوکس و باشکوه و البته زنجیره‌ای است که معروف‌ترین شعبه آن در بلوار اوسمانِ پاریس قرار دارد. مرکز خرید لافایت اوسمان را می‌توان یکی از جاذبه‌های دیدنی پاریس نامید.

ساعت کاری گالری لافایت اوسمان: دوشنبه تا شنبه ۱۰ تا ۲۰:۳۰ / یکشنبه ۱۱ تا ۲۰

آدرس گالری لافایت اوسمان:

 

گالری لافایت اوسمان

 

مرکز خرید لِس فور تِمپ Westfield Les 4 Temps

 

لِس فور تِمپ یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید پاریس است که در یک مجتمع تجاری و تفریحی بزرگ با بیش از ۲۳۰ فروشگاه، سینما و امکانات دیگر است. اگر دوست دارید تفریح و خرید را در کنار هم تجربه کنید به این مرکز خرید حتماً سر بزنید.

ساعت کاری مرکز خرید لِس فور تِمپ : دوشنبه تا شنبه ۱۰ تا ۲۰:۳۰ /  یکشنبه ۱۰ تا ۲۰

آدرس مرکز خرید لِس فور تِمپ:

 

مرکز خرید لِس فور تِمپ

 

مرکز خرید وستفیلد دِس هالِس Westfield Forum des Halles

 

اگرچه این مجموعه در بازار قدیمی پاریس واقع شده اما برندهای معروفی در آن حضور دارند. اگر نیاز به خرید درمانی دارید، حتماً به این مرکز خرید رفته و از معماری بی‌نظیر آن هم لذت ببرید. سقف منحنی این مرکز الهام گرفته شده از سایه‌بان است. در مرکز خرید وستفیلد دس هالس می‌توانید از غذاهای سرآشپز معروف فرانسوی، آلن دوکان هم لذت ببرید.

ساعت کاری مرکز خرید وستفیلد دس هالس : دوشنبه تا شنبه ۱۰ تا ۲۰:۳۰ / یکشنبه ۱۱ تا ۱۹

آدرس مرکز خرید وستفیلد دس هالس:

 

مرکز خرید وستفیلد دِس هالِس

 

مرکز تجاری سنت لازار Center Commercial Saint-Lazare

 

شاید جالب باشد بدانید سنت لازار که یکی از مراکز تجاری پاریس هم هست در یک ایستگاه قطار واقع شده است. در این مرکز خرید سه طبقه همه چیز از عینک آفتابی و کفش گرفته تا رستوران‌های مختلف وجود دارد. چه قصد داشته باشید از قطار استفاده کنید و چه برای خرید به این محل مراجعه کنید، قطعاً مرکز خرید سنت لازار ارزش بازدید را دارد.

ساعت کاری مرکز خرید سنت لازار : دوشنبه تا جمعه ۷:۳۰ تا ۲۰ / شنبه ۹ تا ۲۰ / یکشنبه ۱۰ تا ۱۹

آدرس مرکز خرید سنت لازار :

پیش از معرفی و بررسی بقیه مراکز خرید پاریس بهتر است با مطالعه صفحه مرتبط با آداب رسوم فرانسوی‌ها، با فرهنگ خرید در فرانسه آشنا شوید تا ضمن لذت خرید در فرانسه از مشکلات احتمالی پیشگیری کنید.

 

مرکز تجاری سنت لازار

 

مرکز خرید بِرسی ویلِیج Bercy Village

 

این مرکز خرید روباز که در محل قبلی بزرگ‌ترین بازار شراب جهان واقع شده، یک مکان تاریخی و البته جذاب است. این مرکز خرید علاوه بر بوتیک‌های متعدد، از وجود بهترین رستوران و کافه‌های پاریس  هم بهره می‌برد که تجربه خرید را برای شما لذت‌بخش‌تر خواهد کرد. اگر هنوز هم به دنبال دلیل برای بازدید از این مرکز خرید هستید شاید جالب باشد بدانید که در این مرکز یک سینما، یک کارائوکه، یک سالن صخره‌نوردی و یک موزه علمی وجود دارد و جذاب‌تر اینکه در مرکز خرید برسی ویلیج کنسرت‌های تابستانه هم برگزار می‌شود.

ساعت کاری مرکز خرید برسی ویلیج : هر روز ۱۰ تا ۲ بامداد

آدرس مرکز خرید برسی ویلیج : 

 

مرکز خرید بِرسی ویلِیج

 

مرکز خرید آئروویل Aéroville

 

اگر از آن دسته افرادی هستید که دغدغه محیط‌زیست دارید، حتماً به این مرکز خرید سر بزنید. انرژی مصرفی این مرکز همه از انرژی زمین‌گرمایی تأمین می‌شود. این مرکز خرید تک طبقه که در نزدیکی فرودگاه شارل دوگل واقع شده، ۲۰۰ فروشگاه، یک سینما و رستوران‌های متعدد دارد. در مرکز خرید آئروویل یک محیط مخصوص کودک وجود دارد که تجربه خرید آسان را برای شما مهیا می‌کند.

ساعت کاری مرکز خرید آئروویل : هر روز ۱۰ تا ۲۰

آدرس مرکز خرید آئروویل:

 

مرکز خرید آئروویل

 

مرکز خرید ایتالیا دوکس Italie Deux

 

این مرکز خرید ۳ طبقه که در حوالی میدان ایتالیا قرار دارد، شامل ۱۵۰ مغازه و ۵۰ رستوران و کافه است. در این مرکز خرید فروشگاه‌ها و برندهای معروف فرانسوی را می‌توان پیدا کرد. در این مرکز هر چه فکر کنید از لباس تا وسایل دکوراسیون خانه را می‌توانید بیابید. یکی دیگر از مزیت‌هایی که مرکز خرید ایتالیا دوکس دارد، برگزاری فستیوال‌های متنوع فرانسوی در تعطیلات و مناسبت‌های مختلف است.

ساعت کاری مرکز خرید ایتالیا دوکس: هر روز ۱۰ تا ۲۰

آدرس مرکز خرید ایتالیا دوکس:

 

مرکز خرید ایتالیا دوکس

 

مرکز خرید کِرازول دو لوور Carrousel du Louvre

 

اگر قصد دارید از موزه لوور دیدن کنید فراموش نکنید که مرکز خرید کرازول دو لوور هم که در حوالی آن قرار دارد، سر بزنید. اگر قصد خرید هدیه دارید،‌این مرکز خرید زیرزمینی یکی از بهترین‌ها است. از لباس تا شکلات هر بخواهید می‌توانید در این مرکز تهیه کنید. اگر از آن دسته افراد هستید علاقه‌مند هستید خرید و لذت غذاهای جدید را باهم تجربه کنید، مرکز خرید کِرازول دو لوور مناسب شماست، چراکه چندین رستوران دارد که غذاهای بین‌المللی سرو می‌کنند. در طول سال هم نمایشگاه‌های عکس متعددی در این محل برگزار می‌شود.

ساعت کاری مرکز خرید کِرازول دو لوور : چهارشنبه تا دوشنبه ۱۰ تا ۱۹ / سه‌شنبه ۱۱ تا ۱۸

آدرس مرکز خرید کرازول دو لوور:

 

مرکز خرید کِرازول دو لوور

 

مرکز خرید سو اوست So Ouest

 

این مرکز خرید مناسب کسانی است که علاقه‌مند به خرید در بک محیط مدرن و لوکس هستند. این مرکز خرید فضای داخلی بسیار جذابی دارد. کف آن از جنس سنگ مرمر و نرده‌های آن از جنس چرم هستند. در این مرکز می‌توانید برندهای معروف محلی و بین‌المللی را پیدا کنید. در مرکز خرید سو اوست که در فاصله ۳.۷ مایلی پاریس قرار دارد، یک سینما و چندین محل برای صرف غذا وجود دارد که در آن‌ها می‌توانید از طعم غذاهای فرانسوی، آسیایی و ... لذت ببرید.

ساعت کاری مرکز خرید سو اوست: دوشنبه تا شنبه ۱۰ تا ۲۰:۳۰

آدرس مرکز خرید سو اوست:

 

مرکز خرید سو اوست

 

مرکز خرید دو هاور Passage du Havre

 

اگر خرید در فضاهای سرپوشیده را ترجیح می‌دهید، این مرکز خرید گزینه خوبی است. در این مرکز حدود ۴۰ مغازه با برندهای محلی و بین‌المللی وجود دارد. اگر خریدتان در این مرکز طولانی شد هیچ نگران نباشید، فضاهایی برای استراحت شما و نوشیدن قهوه در نظر گرفته شده است.

ساعت کاری مرکز خرید دو هاور: دوشنبه تا چهارشنبه و شنبه ۹.۵ تا ۲۰ / پنجشنبه و جمعه ۹:۳۰ تا ۲۰:۳۰ / یکشنبه ۱۱ تا ۱۹

آدرس مرکز خرید دو هاور:

 

مرکز خرید دو هاور

 

مراکز خرید ارزان پاریس

 

اگرچه قبلاً ۱۰ مورد از بهترین مراکز خرید پاریس را معرفی کردیم، اما شاید از آن دسته افرادی باشید که برندباز نیستید و یا نمی‌خواهید هزینه مضاعفی برای خرید در مراکز لوکس بپردازید. در ادامه چند مرکز خرید مقرون‌به‌صرفه در پاریس معرفی خواهیم کرد که برای خرید سوغات فرانسه  هم بسیار مناسب هستند.

  • مرکز خرید Pull&Bear : در واقع یک برند اسپانیایی و یکی از مراکز خرید لباس پاریس است که به دلیل تنوع بالا، قیمت‌های مناسبی دارد. البته این معنای به روز نبودن لباس‌ها نیست.
  • فروشگاه Chinemachine : در این فروشگاه‌های زنجیره‌ای هر نوع لباسی که بخواهید با قیمت مناسب پیدا می‌شود
  • فروشگاه Armand Thierry :‌ اگر به تیپ و استایل مردم پاریس علاقه‌مند هستید، در این فروشگاه که یکی از مراکز خرید قیمت مناسب در پاریس است، می‌توانید هر آنچه فرانسویان می‌پوشند را با قیمت مناسب پیدا کنید.
  • مرکز خرید BHV/Marais : یکی از پرطرفدارترین مراکز خرید ارزان در پاریس است که می‌توانید همه وسایل و پوشاک شخصی اعم از لباس، کیف و کفش خود را از آنجا بخرید.
  • مرکز خرید Pimkie : اگر می‌خواهید لباس‌های شیک و البته با قیمت مناسبی بخرید، این فروشگاه قطعاً یکی از بهترین مراکز خرید ارزان قیمت در پاریس است.

با خرید تور پاریس می‌توانید ازجذابیت‌های این مراکز خرید بهره‌مند شوید.

دیدگاه ها:

کیان موحدی
۰۶ تیر ۱۴۰۳

مرکز خرید کِرازول دو لوور خیلی عالی بود من 3 سال پیش رفتم

علی بوعذار
۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

خیلی جالب بود ممنونم.

کسری موسوی
۱۸ فروردین ۱۴۰۳

بسیار پربار و عالی بود ممنونم

دیدگاهتان را بنویسید


رزرو