• تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۳
  • توسط: ادمین
  • زمان مطالعه: ۶ دقیقه

بهترین مراکز خرید زوریخ

 

زوریخِ یکی از مهم‌ترین مراکز مالی و تجاری سوئیس است که علاوه بر جاذبه‌های گردشگری زیاد، مراکز خرید متعددی هم دارد. مراکز خرید زوریخ، جزء بهترین مقاصد خرید در اروپا به شمار می‌آیند. از بازارهای محلی گرفته تا فروشگاه‌های برندهای معتبر جهانی، زوریخ پر از مراکز خرید جذاب برای عاشقان خرید است. فقط باید بدانید که برای خرید به کجا بروید. برخی خرید از بازارهای سنتی را دوست دارند و برخی دیگر ترجیح می‌دهند که از مراکز خرید لوکس و مدرن خرید کنند. فرقی نمی‌کند چه سلیقه‌ای دارد، اگر قصد سفر به زوریخ  با تور سوئیس  را دارید و به خرید علاقه‌مند هستید، این مقاله برای شماست. در ادامه برخی از بهترین مراکز خرید در زوریخ سوئیس را معرفی خواهیم کرد.

 

مرکز خرید Sihl City

 

Sihl City از مراکز خرید زوریخ است که دسترسی خوبی هم دارد. Sihl City با ۷۵ فروشگاه، دومین مرکز خرید بزرگ در زوریخ است که یک سینما و ۱۴ رستوران هم دارد. Sihl City در نزدیک رود سیل قرار دارد و در زمینی که قبلاً کارخانه کاغذسازی بوده احداث شده است. علاوه بر موارد ذکر شده، Sihl City دارای مرکز تناسب‌اندام و آب‌درمانی، چند بار و یک سالن کنسرت هم هست. یکی از مزایای Sihl City، وجود یک مرکز مراقبت از کودکان است که به افراد دارای فرزند خردسال این امکان را می‌دهد یک خرید لذت‌بخش را تجربه کنند.

آدرس: سوئیس، زوریخ، کالاندر ۱.۸۰۴۵

ساعات کار: دوشنبه تا شنبه از ساعت ۹ صبح تا ساعت ۸ شب

پارکینگ: دارد

هزینه پارکینگ: ۳.۵ فرانک سوئیس برای ۱ ساعت، ۴.۵ فرانک سوئیس برای ۲ ساعت،۶ فرانک سوئیس برای ۳ ساعت

برای مشاهده اطلاعات بیشتر به وب‌سایت مرکز خرید سیل سیتی مراجعه کنید.

 

مرکز خرید سیل سیتی

 

مرکز خرید Letzipark

 

Letzipark در منطقه آلتشتتن قرار دارد و از مرکز شهر با اتوبوس یا به‌صورت پیاده از ایستگاه قطار آلتشتتن دسترسی خوبی دارد. مرکز خرید Letzipark بیش از ۵۰ فروشگاه، سه کافه بار و دو رستوران معروف از مهم‎‌ترین رستوران های زوریخ را دارد. به‌علاوه بزرگ‌ترین شعبه فروشگاه‌های زنجیره‌ای سوئیس در این مرکز خرید قرار دارد که در آن می‌توانید هر چیزی از لباس تا محصولات الکترونیکی را پیدا کنید.

آدرس: سوئیس، زوریخ، خیابان باسلر ۵۰.۸۰۴۸

ساعات کار: دوشنبه تا شنبه از ساعت ۹ صبح تا ساعت ۸ شب

پارکینگ: دارد

قیمت پارکینگ: ۳ ساعت اول رایگان - از ۳ تا ۳.۵ ساعت ۲ فرانک سوئیس - از ۳.۵ تا ۴ ساعت ۴ فرانک سوئیس - از ۴ ساعت به بعد، هر ساعت اضافی ۶ فرانک سوئیس

برای مشاهده اطلاعات بیشتر به وب‌سایت مرکز خرید لتزیپارک مراجعه کنید.

 

مرکز خرید لتزیپارک

 

مرکز خرید Glatt

 

Glatt، یکی از مراکز خرید محبوب زوریخ است که در حومه شهر قرار دارد. این فروشگاه در مسیر فرودگاه زوریخ قرار دارد و به همین دلیل برای کسانی که تا آخرین لحظات قبل از پرواز خرید می‌کنند، بهترین گزینه است. بااین‌حال توجه کنید که Glatt از مرکز شهر و دریاچه زوریخ فاصله دارد. Glatt با بیش از ۱۰۰ فروشگاه بزرگ‌ترین مرکز خرید زوریخ به‌حساب می‌آید. به‌علاوه به فروشگاه‌های بزرگ دیگری مانند ایکیا و مدیا مارکت نزدیک است، بنابراین می‌توانید در این منطقه خریدهای زیادی داشته باشید.

آدرس: سوئیس، والیسلن، خیابان نوا وینترتور استراس ۹۹

ساعات کار: دوشنبه تا شنبه از ساعت ۹ صبح تا ساعت ۸ شب

پارکینگ: دارد

قیمت پارکینگ: ۴ ساعت اول رایگان - از ۳ تا ۳.۵ ساعت، ۲ فرانک سوئیس - از ۳.۵ تا ۴ ساعت، ۴ فرانک سوئیس - از ۴ ساعت به بعد، هر ساعت اضافی ۶ فرانک سوئیس

برای مشاهده اطلاعات بیشتر به وب‌سایت مرکز خرید گلت مراجعه کنید.

 

مرکز خرید گلت

 

مرکز خرید ShopVille (در ایستگاه راه‌ آهن زوریخ)

 

ShopVille در واقع همه فروشگاه‌های واقع در ایستگاه اصلی زوریخ هستند که اغلب آن‌ها در قسمت زیرزمینی ایستگاه قطار واقع شده‌اند. ازآنجاکه ایستگاه‌های قطار و فرودگاه‌ها در سوئیس قوانین ویژه‌ای دارند، این مرکز خرید حتی یکشنبه‌ها هم به‌صورت ۲۴ ساعته باز است. به همین دلیل جایگاه ویژه‌ای برای مردم محلی زوریخ دارد.

ShopVille یک مرکز خرید معمول نیست؛ اما فروشگاه‌های خوبی در آن وجود دارد، فقط باید کمی زمان بگذارید تا آنچه می‌خواهید را پیدا کنید.

آدرس: سوئیس، زوریخ، خیابان موزه ۱، ایستگاه راه‌آهن زوریخ

ساعات کار: ۲۴ ساعت هر روز هفته

پارکینگ: به تعداد محدود دارد

برای مشاهده اطلاعات بیشتر به وب‌سایت مرکز خرید شاپ ویل مراجعه کنید.

 

مرکز خرید شاپ ویل

 

مرکز خرید Europaallee 

 

Europaallee بخشی از یک منطقه تجاری در کنار ایستگاه قطار است. اغلب فروشگاه‌های Europaallee را فروشگاه‌های لباس تشکیل می‌دهند. بااین‌حال می‌توانید لوازم مورد نیاز برای کوهنوردی در کوهستان‌های معروف زوریخ  که از مهمترین جاهای دیدنی زوریخ هم هستند را پیدا کنید. اگرچه گزینه‌های محدودی برای خرید در این مجموعه وجود دارد؛ اما مزیت آن را می‌توان دسترسی بسیار آسان دانست. اگر به Europaallee رفتید، نوشیدنی‌های فروشگاه معروف استارباکس را از دست ندهید. خارج از این مرکز خرید هم چندین فروشگاه کوچک‌تر و بوتیک وجود دارد.

آدرس: سوئیس، زوریخ، خیابان یوروپالی ۸۰۰۴

ساعات کار: دوشنبه تا جمعه از ساعت ۶ صبح تا ساعت ۹:۳۰ شب - شنبه از ۷:۳۰ صبح تا ۹:۳۰ شب

پارکینگ: به تعداد محدود دارد

برای مشاهده اطلاعات بیشتر به وب‌سایت مرکز خرید یوروپاله مراجعه کنید.

 

مرکز خرید یوروپاله

 

مرکز خرید Shoppi Tivoli

 

اگرچه مرکز خرید Shoppi Tivoli در زوریخ نیست، اما به‌اندازه کافی به این شهر نزدیک هست که بتوان آن را در لیست بهترین مراکز خرید سوئیس قرار داد. Shoppi Tivoli یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید در سوئیس است که فضاهای متنوع بسیار زیادی از فروشگاه‌ها و رستوران‌ها گرفته تا سینما و فضاهای تفریحی دارد که باعث جذابیت آن از نظر مردم محلی و البته گردشگران شده است. اگر محل اسکان شما سمت شمال غرب زوریخ است، یکی از بهترین مراکز خریدی که می‌توانید انتخاب کنید، همین مورد است. یکی از شعبه‌های فروشگاه معروف ایکیا هم نزدیک همین مرکز خرید قرار دارد. باتوجه‌به اینکه یک خط تراموا تا نزدیکی این مرکز خرید ادامه دارد، دسترسی به آن هم آسان است.

آدرس: مرکز خرید، ۸۹۵۷ اسپریتنباخ، سوئیس

ساعات کار: دوشنبه تا شنبه از ساعت ۹ صبح تا ساعت ۸ شب

پارکینگ: زیاد

هزینه پارکینگ: رایگان

برای مشاهده اطلاعات بیشتر به وب‌سایت مرکز خرید شاپی تیوولی مراجعه کنید.

 

مرکز خرید شاپی تیوولی

 

مرکز خرید Migros City 

 

از جمله مراکز خرید در زوریخ، Migros City است که یکی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای خرده‌فروشی در سوئیس به‌حساب می‌آید. شعبه اصلی آن با پنج‌طبقه در زوریخ قرار دارد. در Migros City، یک بازار مواد غذایی بزرگ وجود دارد. علاوه بر مواد غذایی محصولات دیگری از جمله لباس، کفش، وسایل الکترونیکی، پوشاک و لوازم ورزشی، دارو و لوازم آرایشی و بهداشتی هم در این مرکز خرید وجود دارند. در بالاترین طبقه این مرکز خرید یک رستوران سلف‌سرویس وجود دارد.

آدرس: سوئیس، زوریخ، خیابان لوون استراسه

ساعات کار: دوشنبه تا شنبه از ساعت ۹ صبح تا ۸ شب

پارکینگ: ۶۳ جایگاه پارک

هزینه پارکینگ: یک ساعت اول، ۲ فرانک سوئیس - هر ساعت اضافی، ۴ فرانک سوئیس

 

مرکز خرید میگروس

 

مرکز خرید Seedamm Mall 

 

Seedamm برای افرادی که حوالی دریاچه زوریخ اسکان دارند، یکی از مراکز خرید خوب است. این مرکز خرید با مساحت ۲۰، ۰۰۰ مترمربع، بیش از ۴۸ فروشگاه دارد. اگر به دنبال یک تجربه چندمنظوره هستید، Seedamm بهترین گزینه است چرا که در آن چندین لباس‌فروشی، رستوران، شکلات‌فروشی و حتی فروشگاه لوازم الکترونیکی هم وجود دارد.

آدرس: سوئیس، پفیکون، خیابان گوات استراس ۱۱.۸۸۰۸

ساعات کار: یکشنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹ صبح تا ۹ شب، پنجشنبه از ساعت ۹ صبح تا ۱۱ شب، شنبه از ساعت ۸ صبح تا ۶ بعدازظهر

پارکینگ: ۱۵۰۰ جای پارک

هزینه پارکینگ: رایگان

برای مشاهده اطلاعات بیشتر به وب‌سایت مرکز خرید سیدام مراجعه کنید.

 

مرکز خرید سیدام مال

 

مراکز خرید ارزان در زوریخ

 

زوریخ معمولاً به مراکز خرید لوکس و برندهای معتبر معروف است. بااین‌حال بازارها و مراکز خرید آن محدود به بازارهای لوکس و مدرن نیست. آن دسته از افرادی که بودجه کمی دارند و ترجیح می‌دهند همه پول خود را صرف خریدهای گران‌قیمت نکنند، می‌توانند به مراکز خرید ارزان زوریخ که در ادامه برخی آن‌ها را معرفی می‌کنیم، مراجعه کنند. این مراکز خرید به جهت قیمت مناسب بهترین گزینه جهت خرید سوغات سوئیس خواهد بود.

  • مرکز خرید Outletcity Metzingen: این مرکز خرید در نزدیکی زوریخ واقع شده و در آن می‌توانید محصولات برندهای معروف را با تخفیف‌های خوب تهیه کنید.
  • مرکز خرید Freitag Flagship Store: یک کیف فروشی معروف است که در آن می‌توانید کیف‌های ساخته شده از مواد بازیافتی را با قیمت‌های مناسب بخرید.
  • مرکز خرید Flohmarkt Kanzlei: یک بازار روزانه است که در آن می‌توانید کالاهای دست‌دوم مختلفی از لوازم آشپزخانه تا لباس را با قیمت مناسب خریداری کنید.

دیدگاه ها:

هنوز دیدگاهی برای این مقاله نوشته نشده است. اولین دیدگاه را شما بنویسید.

دیدگاهتان را بنویسید


رزرو