• تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۲
  • توسط: ادمین
  • زمان مطالعه: ۶.۵ دقیقه

اگر رم اولین شهر مد و فشن در اروپا نیست، اما قطعا یکی از جذاب‌ترین آن‌هاست. رم، شهر مغازه‌های قدیمی، فروشگاه‌های لب خیابان و مرکز برندهای درجه یک است که برای هرکس با هر سبک و سلیقه‌ای بهترین‌ها را در خود دارد. گشت‌وگذار در شهر رم، به‌ویژه مراکز خرید رم، یکی از برنامه‌های اصلی مسافران ایتالیاست. اگر تور ایتالیا را انتخاب کرد‌ه‌اید و مسافر رم هستید، این صفحه با معرفی مراکز خرید شهر رم ایتالیا به شما کمک می‌کند گشت‌وگذار هدفمندتری در این شهر تماشایی داشته و بدون اتلاف وقت و هزینه بهترین تجربه خرید را در شهر رم ایتالیا داشته باشید.

 

معرفی مراکز خرید در رم ایتالیا

 

سفر به رم در کنار جاذبه‌های طبیعی و تاریخی دیدنی، جذابیت دیگری برای شما به همراه دارد که تجربه آن را هرگز فراموش نخواهید کرد. تجربه گشتن در مال‌ها و مراکز خرید رم ایتالیا حتی برای کسانی که در سایر کشورهای اروپایی زندگی می‌کنند هم تجربه‌ای متفاوت و به‌یادماندنی است. سبک و سیاق مراکز خرید رم و نوع فروشگاه‌ها و گالری‌های این شهر دلنشین چه از لحاظ رنگ و لعاب معمارانه و چه از لحاظ تنوع و کیفیت با همه جای دنیا فرق دارد.

تعدادی از این مراکز خرید معرف فرهنگ ایتالیا هستند و از‌طرفی تعدادی با بهره‌گیری از تکنولوژی روز دنیا جز به‌روزترین مراکز خرید به حساب می‌آیند. در ادامه با تعدادی از بزرگ‌ترین مراکز خرید رم ایتالیا آشنا شوید و لذت بازدید و خرید در آن‌ها را از دست ندهید.

 

خرید در رم

 

مرکز خرید یوروما ۲ (Euroma 2)

 

یوروما ۲ ساختمانی جذاب با معماری شگفت‌انگیز در قلب رم است که فروشگاه‌ها، رستوران‌ها و هایپرمارکت‌های متنوعی را در خود جای‌داده است. اگر در شهر رم به دنبال یک مرکز خرید بزرگ، مدرن و با تنوع بالای مغازه‌ها و غذاها می‌گردید مرکز خرید یوروما ۲ برای شما طراحی شده است! این مجموعه همان قدر که از بیرون مجلل و زیبا به نظر می‌رسد در داخل آن نیز با شیک‌ترین مغازه‌ها و رستوران‌هایش شما را مجذوب خود خواهد کرد. برای بازدید و گشت‌وگذار در مرکز خرید یوروما ۲ رم ایتالیا از ساعت ۹ صبح تا ۱۰ شب می‌توانید اقدام کنید.

 

آدرس مرکز خرید یوروما ۲: Rome 00144، Viale dell'Oceano Pacifico, 83

وب‌سایت مرکز خرید یوروما ۲

 

مرکز خرید یوروما ۲

 

مرکز خرید روما ایست (Roma Est Mall)

 

بیش از ۲۰۰ فروشگاه لباس، کیف، کفش و اکسسوری از برندهای مختلف در یک جا. مرکز خرید روما ایست در شهر رم ایتالیا تجربه‌ای منحصربه‌فرد از خرید و گشت‌وگذار در فروشگاه‌های متنوع و شیک را به شما هدیه می‌دهد و با فروشگاه‌ها، رستوران‌ها و مجموعه‌های تفریحی که داراست اوقات خوشی را برای شما در رم رقم می‌زند.

ZARA، PRIMARK، BERSHKA، CALVIN KLEIN، H&M، UCI و بسیاری برندهای مطرح دیگر در این مرکز خرید در رم شعبه دارند و طرف‌داران خود را جذب می‌کنند. از ساعت ۱۰ صبح تا ۹ شب می‌توانید به مرکز خرید Roma Est Mall رم مراجعه کنید و از تنوع، کیفیت و زیبایی‌های آن لذت ببرید.

 

آدرس مرکز خرید روما ایست رم: Via Collatina, Km 12.800, 00132 Roma RM, Italy

وب‌سایت مرکز خرید روما ایست رم

 

مرکز خرید روما ایست

 

مرکز خرید گالریا آلبرتو سوردی (Galleria Alberto Sordi)

 

با ورود به مرکز خرید گالریا آلبرتو سوردی گنجینه‌ای پنهان در شهر رم را کشف می‌کنید. فروشگاه‌های مد روز، نمایشگاه‌های خیره‌کننده به‌روزترین مدل‌های کیف، کفش و لباس و کتاب‌فروشی‌های بزرگ و حیرت‌انگیز در مرکز خرید آلربو سوردی شما را به وجد می‌آورد و برای ساعات طولانی سرگرمتان می‌کند. در این مرکز می‌توانید از سوغات ایتالیا نیز بهره ببرید.

کافه‌های کلاسیک و مدرن و رستوران‌های باکیفیت از جاذبه‌های دیگر مرکز خرید Galleria Alberto Sordi شهر رم هستند که اگر بعد از گشتن طولانی و خرید گرسنه شده باشید یا هوس میان‌ وعده‌های ایتالیایی کرده باشید توجه شما را جلب می‌کنند. این مرکز خرید در تمام روزهای هفته به جز یکشنبه‌ها از ساعت ۸:۳۰ تا ۹ شب و در روزهای یکشنبه نیز از ساعت ۹:۳۰ تا ۹ شب پذیرای افراد است.

 

آدرس مرکز خرید گالریا آلبرتو سوردی: P.za Colonna, 00187 Roma RM, Italy

وب‌سایت مرکز خرید گالریا آلبرتو سوردی

 

مرکز خرید گالریا آلبرتو سوردی

 

مرکز خرید اوتلت کاستل رومانو (CASTEL ROMANO OUTLET)

 

کلکسیون برندهای باکیفیت، مراکز بازی، رستوران‌ها و کافه‌های شیک و جذاب را در مرکز خرید اوتلت کاستل رومانو شهر رم ایتالیا پیدا خواهید کرد. اگر به دنبال تخفیف‌های همیشگی روی محصولات باکیفیت و متنوع هستید این مرکز خرید جایی است که شما را با قیمت‌های فوق‌العاده و تنوع بی‌نظیر غافلگیر خواهد کرد. بیش از ۱۱۰ فروشگاه با تخفیف تا ۷۰ درصد روی تمامی اجناس در این مرکز خرید جای خوبی برای خرید سوغات یا خریدهای شخصی شما خواهد بود.

 از ساعت ۱۰ صبح تا ۹ شب درمرکز خرید CASTEL ROMANO OUTLET برای خرید و تفریح گشت بزنید و هر زمان خسته شدید در یکی از کافه‌ها یا رستوران‌های دنج آن استراحت کنید. در ماه فوریه جلوه‌هایی از فستیوال‌های ایتالیا از جمله کارناوال رم در این مرکز خرید قابل مشاهده است.

 

آدرس مرکز خرید اوتلت کاستل رومانو: رم، 00128 Via Ponte di Piscina Cupa 64، CASTEL ROMANO

وب‌سایت مرکز خرید اوتلت کاستل رومانو

 

مرکز خرید اوتلت کاستل رومانو

 

مرکز خرید پورتا دی روما (Porta Di Roma)

 

در شمال شهر رم ایتالیا معروف‌ترین مرکز خرید این منطقه را با نام پورتا دی روما پیدا می‌کنید که از مراکز خرید بزرگ و هیجان‌انگیز برای تمام اعضای خانواده به شمار می‌آید. Ikea، Decathlon، Leroy Merlin و بسیاری برندهای بزرگ تجاری در دنیا در مرکز خرید Porta Di Roma رم شعبه دارند و طیف وسیعی از لوازم مربوط به تکنولوژی، اکسسوری، کیف و کفش و لباس را در آن به‌راحتی پیدا می‌کنید. ساعت کاری این مرکز خرید رم از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب است و یک گشت‌وگذار خوب و کامل در آن حدود ۳ ساعت به طول می‌انجامد. در این مرکز نیز سوغات ایتالیا به خوبی یافت می‌شود.

 

آدرس مرکز خرید پورتا دی روما: رم 00139، Alverto Lionello 201

وب‌سایت مرکز خرید پورتا دی روما

 

مرکز خرید پورتا دی روما

 

مرکز خرید ویا کولا د رینزو (Via Cola Di Rienzo)

 

ویا کولا د رینزو خیابان پهن و طویلی در منطقه زیبای پراتی ست که بسیاری از گردشگران تمایل دارند ساعات زیادی را در آن بگذرانند. در دو طرف خیابان مملو از فروشگاه‌ها، کافه‌ها، رستوران‌ها و ساختمان‌های زیبایی است که شما را یاد فیلم‌های اروپایی می‌اندازند. صنایع‌دستی، شکلات‌فروشی، لوازم دکوری و مجسمه فروشی‌های ایتالیایی بیشترین مغازه‌های این خیابان را به خود اختصاص داده‌اند. مرکز خرید Via Cola di Rienzo رم در شب‌های نزدیک کریسمس بیشترین ازدحام را تجربه می‌کند. این خیابان در تمام ساعات شبانه‌روز مغازه‌ها و کافه‌های باز دارد و از جمله مراکز خریدی است که در هر ساعتی می‌توانید به آن مراجعه کنید.

 

آدرس مرکز خرید ویا کولا د رینزو: Via Cola di Rienzo, 173, 00192 Roma RM

 

مرکز خرید ویا کولا د رینزو

 

مرکز خرید ماکسیمو (Maximo Shopping Center)

 

مرکز خرید بزرگی با فروشگاه‌های متنوع و پرتعداد در چندطبقه که هر چیزی که به آن نیاز دارید را در اختیار شما قرار خواهد داد. بیش از ۱۶۰ فروشگاه و گالری و ۴۰ کافه و رستوران در کنار سینما، بار و مراکز سرگرمی در مرکز خرید  maximo shopping center هستند که برای یک گشت طولانی و خستگی‌ناپذیر عالی به نظر می‌رسد. ساعت کاری این مرکز مانند بسیاری از مراکز خرید رم از ساعت ۱۰ صبح تا ۹ شب است.

 

آدرس مرکز خرید ماکسیمو: Rome 00143، via laurentina 865

وب‌سایت مرکز خرید ماکسیمو

 

مرکز خرید ماکسیمو

 

نکات مهم خرید در شهر رم

 

شهر رم ایتالیا از شهرهای توریستی تماشایی است که در تمام ماه‌های سال مملو از تعداد بی‌شمار گردشگران از کشورهای مختلف است. این موضوع باعث شده حس سرزندگی و بیداری در تمام بخش‌های رم حسی غالب و همیشگی باشد و اغلب فروشگاه‌ها و مغازه‌ها در تمام ساعات شبانه‌روز باز باشند. در مورد مراکز خرید رم نیز می‌توان گفت تمام آن‌ها از صبح تا شب یکسره باز هستند و پذیرای گردشگران مختلف از سراسر دنیا هستند.

توجه داشته باشید برای خرید شخصی یا سوغات شهر رم بهتر است با بررسی مراکز خرید مختلف آگاهانه تصمیم بگیرید و اگر فرصت زیادی ندارید حتما با تحقیق و پرس‌وجو در مورد مراکز خرید مختلف شهر رم، بهترین مرکز خرید رم را انتخاب کرده و وقت خود را در فروشگاه‌هایی که با نیاز و سلیقه شما همخوانی ندارند هدر ندهید، زیرا این شهر دیدنی مراکز خرید متعددی دارد و برای اغلب گردشگران گشت‌وگذار در تمام این مراکز امری غیرممکن است.

دیدگاه ها:

شادی شفیعی
۲۴ خرداد ۱۴۰۳

اوتلت کاستل رومانو واقعا یکی از بهترین مرکز خریداست

رومینا نیکدل
۰۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

مطلب مفید بود👍🏻

نیما ابراهیمی
۱۶ فروردین ۱۴۰۳

بی نظیر بود ممنونم

دیدگاهتان را بنویسید


رزرو