• تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۲
  • توسط: ادمین
  • زمان مطالعه: ۲۰ دقیقه

۱۵ هتل برتر شهر رم

 

شهر رم تاریخ حیرت‌انگیز و پر فراز و نشیبی دارد که سفر به رم را به تجربه‌ای جذاب برای هر گردشگر تبدیل می‌کند. امپراتوری باشکوه رم، میراث ملی و مذهبی قرون‌وسطایی، بناهای سنگی باستانی باعظمت و شکوه پابرجا و جاذبه‌های گردشگری متعدد دیگر هر کسی را شیفته سفر به رم خواهند کرد. پیداکردن هتل‌های خوب رم یکی از دغدغه‌های اصلی مسافران این شهر است؛ چرا که تعداد هتل‌های رم که از هر لحاظ برای اقامت مناسب و خیره‌کننده باشند فراتر از این حرف‌هاست و برای انتخاب بهترین هتل باید تحقیق و بررسی زیادی رد.

اگر در حال برنامه‌ریزی برای سفر به رم و انتخاب تور ایتالیا هستید و به دنبال لیست بهترین هتل‌های رم می‌گردید، این صفحه همه اطلاعات لازم دراین‌باره را به شما خواهد داد. در این راهنمای جامع بهترین هتل‌های رم، با معرفی هتل‌های مرکز شهر رم ایتالیا، هتل‌های ۴ ستاره رم و لوکس‌ترین هتل‌های ۵ ستاره رم ایتالیا برای هر سلیقه و هر بودجه‌ای بهترین گزینه را پیشنهاد خواهیم داد. به عبارت دیگر، می‌توانید با گزیده منتخبی از هتل‌های برتر رم در ادامه آشنا شوید.

 

بهترین هتل‌ های سه ستاره شهر رم

 

به دنبال هتلی راحت و خوش‌قیمت برای سفر بعدی خود هستید؟ فکر می‌کنید یک هتل ۳ ستاره در رم دقیقاً چه ویژگی‌هایی دارد؟ ما به شما کمک می‌کنیم با شناخت ویژگی‌های هتل‌های ۳ ستاره رم آگاهانه برای نیازهای اقامتی خود تصمیم بگیرید. هتل ۳ ستاره یک هتل میان‌رده است که سطح مناسبی از راحتی و امکانات رفاهی را با قیمت مناسب به مسافران ارائه می‌دهد. بااین‌حال، معیارهای خاصی وجود دارد که هر هتلی با رعایت آنها می‌تواند در دسته هتل‌های سه ستاره قرار بگیرد.

امکانات استانداردی مانند تختخواب، حمام خصوصی در هر اتاق با لوازم بهداشتی، تهویه‌مطبوع و صندوق امانات شخصی از استانداردهای پایه هتل‌های سه ستاره رم هستند. با انتخاب یک هتل ۳ ستاره در رم می‌توانید با پرداخت هزینه مناسب، از امکانات اولیه با استانداردهای خوبی بهره‌مند شوید و گاها خدمات اضافی نیز دریافت کنید اما در مقایسه با هتل‌های ۴ ستاره رم ایتالیا ممکن است نیاز داشته باشید انتظارات خود را پایین بیاورید و از خدماتی مثل خشک‌شویی، اتاق کار، قهوه‌ساز، استخر و غیره چشم‌پوشی کنید. با معرفی هتل‌های ارزان رم ایتالیا که در دسته هتل‌های ۳ ستاره طبقه‌بندی می‌شوند همراه ما باشید.

 

هتل سه ستاره Edera

 

اگر برای اقامت خود در شهر رم، ترجیح می‌دهید با بودجه خیلی محدود اقدام کنید و قرار نیست در سفر خود به این شهر ساعات زیادی را در هتل بگذرانید، هتل اِدِرا رم می‌تواند برای شما مناسب باشد. یک هتل جمع‌وجور با ۵۲ اتاق در ۴ طبقه که دارای آسانسور، صندوق امانات، اتاق تلویزیون و اینترنت پرسرعت بی‌سیم است و برای نیازهای عادی یک مسافر کافی به نظر می‌رسد. اگر در اوقات اقامت در این هتل تمایل به گذراندن اوقاتی در هوای آزاد باشید، بیرون این هتل یک باغ کوچک وجود دارد که برای لذت‌بردن از هوای آزاد می‌توانید فرصتی را در آن بگذرانید و از آرامش محیط لذت ببرید.

نکته جالب‌توجه اقامت در این هتل که از ارزان‌ترین هتل‌های رم ایتالیا است، نزدیکی آن به سایت‌های بی‌نظیر باستانی رم مانند کولوسئوم Colosseum، رومن فوروم Roman Forum و کپیتال هیل Capital Hill است و دسترسی به آنها را سریع، آسان و ارزان می‌کند. مسافران قبلی این هتل از آرامش آن و نزدیکی آن به کولوسئوم ابراز خشنودی کرده‌اند و مسیر پیاده‌روی تا این سایت تاریخی رم را تنها ۵ دقیقه ذکر کرده‌اند.

شروع قیمت از حدود ۸۰ یورو

آدرس: Via Angelo Poliziano, 75, 00184 Roma RM, Italy

 

هتل ادرا

 

هتل سه ستاره Nord Nuova Roma

 

عده زیادی از گردشگران برای سفر به رم تمایل دارند محل اقامت خود را در یکی از هتل‌های مرکز شهر رم رزرو کنند و در اتمسفر ایتالیایی مرکز شهر، از بیداری و جریان پرشور زندگی در آن لذت ببرند. هتل سه ستاره Nord Nuova Roma از هتل‌های خوب در رم است که به تمام ایستگاه‌های حمل‌ونقل مرکز شهر نزدیک بوده و به همین دلیل هزینه شما را برای جابه‌جایی کاهش خواهد داد. امکانات رفاهی از جمله سالن ورزشی، اتاق‌های دارای تلویزیون، اتاق‌های تراس دار و سرویس‌های بهداشتی با تجهیزات کامل نیز در این هتل وجود دارد که برای تمام نیازهای اصلی مسافران ایدئال به نظر می‌رسد. قلعه سنت آنجلو، Roman Forum، موزه ملی رم و Colosseum از جاهای دیدنی رم نزدیک این هتل هستند.

شروع قیمت از حدود ۱۰۰ یورو

آدرس: Via Giovanni Amendola, 3 Rome RM

برای مشاهده اطلاعات بیشتر به وب‌سایت هتل نرد نووا رما مراجعه کنید.

 

هتل نرد نووا رما

 

هتل سه ستاره Giolli Nazionale

 

احتمالاً برای شما هم مهم است که موقع استراحت در هتل، خوابیدن، بیدارشدن و انجام کارهای شخصی، در محیطی تمیز و زیبا باشید. هتل گیولی یک هتل شیک قیمت مناسب با اتاق‌های دلباز، کف پارکت چوبی، فضای صمیمی و چشم‌انداز خیابان اصلی است که با رزرو اتاق در آن، تجربه شیرین اقامت در یکی از بهترین هتل‌های رم ایتالیا را خواهید داشت.

علاوه بر این، با نزدیک‌بودن به سایت‌های جذابی مثل خانه اپرای رم و چشمه تروی در زمان صرفه‌جویی خواهید کرد و فرصت بیشتری برای گشت شهری در رم خواهید داشت. بعضی از کاربران، این هتل را یکی از هتل‌های رمانتیک رم با قیمت مناسب می‌دانند چرا که بالکن‌های کوچکی که در بعضی اتاق‌های آن وجود دارد، با امکاناتی مثل میز و صندلی، گلدان‌های رنگارنگ و فضای صمیمی لحظات شیرینی را به‌خصوص برای زوج‌ها رقم خواهد زد. مینی بار، اینترنت پرسرعت رایگان، تجهیزات بهداشتی کامل، ماهواره و سیستم تهویه‌مطبوع از امکانات دیگر این هتل هستند.

شروع قیمت از ۱۱۵ یورو

آدرس: Via Nazionale, 69, 00184 Roma RM, Italy

برای مشاهده اطلاعات بیشتر به وب‌سایت گیولی مراجعه کنید.

 

هتل گیولی

 

هتل سه ستاره Hiberia Rome

 

اگر بتوانید در هر ساعتی از روز با چند قدم پیاده‌روی به چشمه تروی برسید و تا روز آخر سفرتان به رم، از جذابیت‌های تماشایی کولوسئوم بارهاوبارها دیدن کنید، چه احساسی خواهید داشت؟ این اتفاق با رزرو اتاق در یکی از بهترین هتل‌های رم ایتالیا که در منطقه ماجیو قرار گرفته، شدنی است. هتل هیبِریا در چندقدمی چشمه تروی قرار دارد و فضای داخلی آن فضایی کلاسیک با فرنیچر چوبی و راحت است که شما را یاد فیلم‌های کلاسیک ایتالیایی می‌اندازد.

همه اتاق‌های این هتل جذاب در رم از امکانات اصلی مثل وای‌فای، تهویه‌مطبوع، مینی بار و تلویزیون فلت بهره‌مند هستند. در مورد صبحانه و غذا نیز، این هتل امکان انتخاب از منوی متنوع غذا و صبحانه را برای مسافران فراهم کرده تا با هر سلیقه و ذائقه بتوانید غذای دلخواهتان را میل کنید.

شروع قیمت از حدود ۶۵ یورو

آدرس: Via Ventiquattro Maggio, 8, 00187 Roma RM, Italy

برای مشاهده اطلاعات بیشتر به وب‌سایت هتل هیبِریا مراجعه کنید.

 

هتل هیبِریا

 

هتل سه ستاره Ivanhoe

 

تعداد هتل‌های خوب در رم کم نیست، اما اینکه بتوانید یک هتل شیک و درجه یک‌درمیان هتل‌های میان‌رده شهر رم رزرو کنید، شاید کمی چالش‌برانگیز باشد. هتل ایوانه رم یکی از هتل‌های سه ستاره ممتاز و لوکس رم است که آرامش و راحتی شما در آن تضمین شده است. موقعیت عالی در شهر، اتاق‌های تمیز، سرویس دهید ۲۴ ساعته و منعطف و خدمات فراتر از یک هتل سه ستاره از مزیت‌های برجسته این هتل هستند.

بوفه صبحانه در این هتل شامل انواع آیتم‌های بین‌المللی است و رستوران هتل برای سرو غذا نیز به شما منوی متنوع و لذیذی از غذاهای ایتالیایی و بین‌المللی ارائه می‌دهد. دسترسی در این هتل به نقاط مهم و جذابیت‌های گردشگری شهر رم عالی است و امکان گشت شهری و بازدید از اماکن تاریخی، مراکز خرید رم  و کافه گردی برای مسافران به‌راحتی وجود دارد.

شروع قیمت از حدود ۳۰۰ یورو

آدرس: Via de' Ciancaleoni, 49, 00184 Roma RM, Italy

 

هتل ایوانه رم

 

لیست هتل‌ های ۴ ستاره رم ایتالیا

 

هتل‌های چهارستاره رم هتل‌هایی هستند که خدمات و تجربه‌ای بالاتر از متوسط و نسبتاً لوکس را برای مهمان فراهم می‌کنند. یک هتل ۴ ستاره طیف وسیع‌تری از امکانات را در اختیار دارد و طراحی داخلی و تجهیزات مورداستفاده در آن نیز از کیفیت بالایی برخوردار هستند. این هتل‌ها معمولاً در نزدیکی مرکز شهر قرار دارند و مجهز به سالن‌های غذاخوری، امکانات انحصاری مانند استخر، سونا و باشگاه ورزشی نیز هستند.

هزینه اقامت در هتل‌های 4 ستاره رم طبیعتاً چیزی بین هتل‌های سه ستاره و پنج‌ستاره است و امکانات متوسط رو به بالایی به همراه دارد. بهترین هتل‌های چهارستاره رم را در ادامه بشناسید و برای اقامت خود در سفر به رم، انتخاب هوشمندانه‌تری داشته باشید.

 

هتل چهار ستاره Cardinal Hotel St. Peter

 

اگر یک هتل با عطر و رنگ ایتالیایی اصیل برای اقامت می‌خواهید، و بدتان نمی‌آید که صبح خود را با چشم‌انداز تماشایی گنبد واتیکان آغاز کنید، هتل کاردینال سنت پیتر می‌تواند همان انتخاب ایدئال باشد. در این هتل که در لیست هتل‌های پیشنهادی رم جایگاه خیلی خوبی دارد، اغلب اتاق‌ها مجهز به تلویزیون هستند و امکانات رفاهی مانند مینی بار، صندوق امانات، تختخواب‌های استاندارد و راحت و اینترنت پرسرعت وای‌فای مشاهده می‌شود. امکانات اضافی دیگری که برای راحتی بیشتر مسافران در نظر گرفته شده‌اند در این هتل شامل استخر روباز، اتاق مخصوص سیگارکشیدن و فضاهای خارجی و دلباز هستند که در مواقع موردنیاز می‌توانید از آنها لذت ببرید.

شروع قیمت از حدود ۱۱۰ یورو

آدرس: Via Leone Dehon, 71, 00165 Roma RM, Italy

برای مشاهده اطلاعات بیشتر به وب‌سایت هتل کاردینال سنت پیتر مراجعه کنید.

 

هتل کاردینال سنت پیتر

 

هتل چهار ستاره Room Mate Filippo

 

برای طرفداران بوتیک هتل‌هایی به سبک معماری باروک، هتل رومیت فیلیپو یک تجربه شگفت‌انگیز را برایتان رقم خواهد زد. این هتل برای افرادی که می‌خواهند در هر ساعتی از صبح تا ظهر برای خوردن صبحانه بیدار شوند شرایطی مهیا کرده تا اگر خستگی گشت‌های شهری طولانی روز قبل شما را از بیدارشدن به‌موقع بازداشت، بتوانید صبحانه را دیرتر میل کنید.

وای‌فای، لابی با دیزاین جذاب برای سرگرم‌کردن مسافران در زمان انتظار، باغ و فضای باز دل‌انگیز برای هواخوری، و نزدیکی به سایت‌های تاریخی و گردشگری از ویژگی‌های دیگر این هتل جذاب هستند. پلازا دی اسپانیا که یکی از زیباترین جاذبه‌های توریستی شهر رم است تنها ۵۰۰ متر با این هتل فاصله دارد و با دسترسی به ایستگاه مترو در حوالی هتل نیز می‌توانید به سایر سایت‌های دیدنی هم سر بزنید.

به جز این، رستوران و بار موجود در هتل فیلیپو شما را از چشیدن طعم لذیذ نوشیدنی‌ها و غذاهای ایتالیایی بی‌نصیب نخواهد گذاشت و خاطراتی به‌یادماندنی برای شما رقم خواهد زد.

شروع قیمت از ۲۵۰ یورو

آدرس: Via del Velabro, 16, 00186 Roma RM, Italy

برای مشاهده اطلاعات بیشتر به وب‌سایت هتل رومیت فیلیپو مراجعه کنید.

 

هتل رومیت فیلیپو

 

هتل چهار ستاره Dharma Luxury

 

اگرچه در هتل‌های ۴ ستاره رم به دنبال امکانات خیلی لاکچری نیستیم، اما بعضی از بهترین هتل‌های رم در لیست هتل‌های ۴ ستاره دیده می‌شوند که امکاناتی ممتاز و لوکس به مسافران ارائه می‌دهند. خدمات سالن زیبایی، امکان سرو صبحانه در اتاق، ترانسفر فرودگاهی، رستوران با منوی متنوع و بین‌المللی و فروشگاه‌های متنوع برای خرید شخصی یا سوغات ایتالیا از امکانات این هتل هستند که آن را به گزینه‌ای متمایز تبدیل می‌کنند. بسیاری از زوج‌ها از سراسر دنیا هتل دارما لاکچری را برای اقامت ماه‌عسل خود در رم انتخاب می‌کنند و از آن به‌عنوان یکی از هتل‌های رمانتیک رم یاد می‌کنند. موقعیت این هتل در شهر رم، در نزدیکی سالن اوپرای رم، مراکز خرید رم و خیابان مشهور Nazionale است.

شروع قیمت از حدود ۳۲۵ یورو

آدرس: Via Torino, 122, 00184 Roma RM, Italy

برای مشاهده اطلاعات بیشتر به وب‌سایت هتل دارما مراجعه کنید.

 

هتل دارما

 

هتل چهار ستاره Milton Roma

 

یکی از ارزان‌ترین هتل‌های رم با درجه ۴ ستاره، هتل میلتون است. این هتل برای افرادی که قصد سفر اقتصادی دارند و از طرفی به دنبال امکانات مناسب در هتل هستند، توصیه می‌شود. مزیت اصلی رزرو اتاق در هتل Milton که در لیست هتل‌های ۴ ستاره، جزو هتل‌های ارزان رم ایتالیا است، قرارگیری آن در مرکز شهر است. به عبارت دیگر، تمام جاذبه‌های گردشگری اصلی رم در اطراف این هتل قرار دارند و کار شما برای حمل‌ونقل، مدیریت زمان و هزینه بسیار راحت است.

پرسنل خوش‌برخورد، خدمات صرافی، اینترنت بی‌سیم رایگان، امکانات مناسب برای افراد توان‌یاب و لاندری از جمله ویژگی‌های این هتل هستند. همچنین علاوه بر مراکز خریدی که در نزدیکی هتل قرار دارند، داخل هتل نیز فروشگاه‌هایی برای رفاه بیشتر مسافران وجود دارد که در بیشتر ساعات شبانه‌روز فعال هستند.

شروع قیمت از حدود ۱۰۰ یورو

آدرس: Via Emanuele Filiberto 155 00185 Rome

برای مشاهده اطلاعات بیشتر به وب‌سایت هتل میلتون مراجعه کنید.

 

هتل میلتون

 

هتل چهار ستاره White

 

با دیدن یک ساختمان متعلق به قرن نوزدهم کنار چشمه تروی، شاید باور نکنید که با یک هتل روبرو هستید! اما این بنای زیبا با معماری اصیل ایتالیا یکی از قدیمی‌ترین هتل‌های رم و نزدیک‌ترین آن‌ها به فرهنگ مردم ایتالیا است که می‌تواند نقطه شروع خوبی برای سفر شما باشد.

میدان اسپانیا و پله‌های اسپانیایی جاذبه‌های دیگری هستند که از این هتل می‌توانید به‌راحتی به آنها دسترسی داشته باشید و هر بار از هتل خارج می‌شوید یا از گشت شهری به هتل بازمی‌گردید، آنها را سر راه خود ببینید. آسانسور، اینترنت بی‌سیم پرسرعت، اتاق تلویزیون، امکان سرو صبحانه در اتاق و خدمات لاندری از جمله امکانات این هتل هستند که شامل ۴۰ اتاق و ۹ سوئیت است. از آپشن‌های رفاهی این هتل می‌توان به مواردی مثل بار و مبلمان در فضای سرسبز و باز آن اشاره کرد که برای استراحت یا قرارهای ملاقات دوستانه مناسب هستند.

شروع قیمت از حدود ۱۰۰ یورو

آدرس: Via in Arcione, 77, 00187 Roma RM, Italy

برای مشاهده اطلاعات بیشتر به وب‌سایت هتل وایت مراجعه کنید.

 

هتل وایت

 

لوکس ترین هتل‌ های ۵ ستاره رم ایتالیا

 

تفاوت در ترجیحات مهمانان و نیازهای افراد بافرهنگ و سلایق مختلف، باعث شده در صنعت هتلداری و سفرْ کارآفرینان تصمیمات به‌روزی برای پاسخ به شرایط بگیرند. تأسیس هتل‌های ۵ ستاره رم ایتالیا و سایر کشورها نیز یکی از همین حرکت‌هاست که در راستای رفع نیازهای افراد به وقوع پیوسته است. هتل‌های 5 ستاره نوع مهمی از هتل‌ها هستند که تقریباً از دهه ۱۹۸۰ توسعه بیشتری پیدا کردند. این نوع از هتل‌ها با امکانات بسیار زیادی که ارائه می‌دهند، می‌توانند انتظارات متغیر مشتریان و میهمانان تجاری، اشرافی و افراد با نیازهای ویژه و لوکس را برآورده کنند.

مشهورترین هتل‌های پنج‌ستاره رم که در بخش بعدی معرفی شده‌اند، علاوه بر امکانات پایه، از امکانات گران‌قیمتی نظیر دکوراسیون و تجهیزات پیشرفته، سالن زیبایی زنانه و مردانه، خدمات کامل لاندری و خشک‌شویی، سرویس‌های بهداشتی بزرگ و مجهز و خدمات ترانسفر حرفه‌ای و ۲۴ ساعته نیز بهره‌مند هستند.

 

هتل پنج‌ ستاره Elizabeth Unique

 

سفر به رم اگر با بودجه قابل‌توجه باشد، قطعاً تجربه رفاهی بهتری از اقامت در هتل‌های 5 ستاره رم ایتالیا را برای شما به همراه خواهد داشت. یکی از هتل‌های لوکس رم که در قلب شهر رم واقع شده، هتل الیزابت یونیک است. این هتل، برای افرادی که عاشق فضاهای شیک مدرن هستند و دوست دارند قهوه بعدازظهر خود را در تراسی با منظره زیبای خیابان‌های اصلی رم بنوشند، بهترین انتخاب است. به‌خصوص که موقعیت جغرافیایی آن هم نزدیک به سایت‌های تاریخی مثل معبد پانتئون، موزه واتیکان و میدان اصلی شهر رم است و شرایط را برای گشت شهری سریع و آسان فراهم می‌کند.

امکان سرو صبحانه تا ساعت 12:30، بار و رستوران مجهز، مینی بار و اسپرسوساز در تمام اتاق‌ها، تلویزیون، صندوق امانات، باشگاه ورزشی و بسیاری از امکانات دیگر در این هتل پیدا می‌شوند.

شروع قیمت از ۵۰۰ یورو

آدرس: Via delle Colonnette, 35, 00186 Roma RM, Italy

برای مشاهده اطلاعات بیشتر به وب‌سایت هتل الیزابت یونیک مراجعه کنید.

 

هتل الیزابت یونیک

 

هتل پنج ستاره The First Roma Dolce

 

در میان هتل‌های مرکز شهر رم، یک بنای باشکوه با قدمتی بیش از یک قرن می‌درخشد. خیابان معروف و قدیمی Del Corso رم خانه هتل پنج ستاره The First Roma Dolce است که حتی خود ایتالیایی‌ها نیز برای سرو غذا و دریافت سایر خدمات به آن سر می‌زنند. اتاق‌های این هتل که از درجه‌یک‌ترین هتل‌های مرکز رم است، به بهترین تجهیزات رفاهی مجهز شده‌اند و مسافران آن می‌توانند آخرین فناوری‌های روز در حوزه ارتباطات، ورزش، هنر و بهداشت و درمان را در آن دریافت کنند. سوئیت‌های مجلل مجهز به حمام بخار، فضای خارجی سرسبز و دلپذیر و پاسخگویی صمیمانه و ۲۴ ساعته پرسنل را هم به جذابیت‌های این هتل اضافه کنید.

شروع قیمت از حدود ۳۵۰ یورو

آدرس: Via del Corso, 63, 00187 Roma RM, Italy

 

هتل د فرست دولچه

 

هتل پنج ستاره Eden

 

در لیست بهترین هتل‌های رم ایتالیا، هتل ادِن جایگاه ویژه‌ای دارد. این هتل، در نزدیکی پله‌های اسپانیایی معروف رم قرار دارد و موقعیت آن برای قدم‌زدن و بازدید از سایر دیدنی‌های رم مناسب است. رم، شهر باستانی با قدمتی شگفت‌انگیز است که مناطق قدیمی بسیاری دارد، اما مرکز شهر رم و محل احداث هتل Eden، به شکل دیگری جذاب و تماشایی است. این محله میزبان خاندان اشرافی و متمول بسیاری در طول تاریخ بوده و اغلب ساختمان‌ها و بناها در آن شکل اصیل رومی خود را حفظ کرده‌اند.

رستوران‌ها و بارهای بزرگ، چشم‌انداز پانورامای شهر رم از پشت‌بام، امکان سرو انواع غذاهای ملل و سالن‌ها مجهز ماساژ و خدمات زیبایی از آپشن‌های حرفه‌ای هستند که با رزرو اتاق در این هتل زیبای شهر رم از آن برخوردار خواهید شد.

شروع قیمت از حدود ۸۰۰ یورو

Address: Via Ludovisi, 49, 00187 Roma RM, Italy

برای مشاهده اطلاعات بیشتر به وب‌سایت هتل ادن مراجعه کنید.

 

هتل ادن

 

هتل پنج ستاره Palazzo Dama

 

تصور کنید یک روز پرمشغله را پشت سر گذاشته‌اید و هنگام غروب بعد از قدم‌زدن در خیابان‌های پر زرق رم و خرید از فروشگاه‌های لوکس و برند، به قصر اشرافی خود باز می‌گردید و قبل از سرو شام در رستوران مجلل آن، به سالن اسپا می‌روید. تجربه اقامت در هتل مجلل پالازو داما، به این تصور شما جامه عمل خواهد پوشاند.

اگرچه با بررسی قیمت هتل‌های رم ایتالیا احتمالاً از گران‌قیمت بودن این هتل تعجب خواهید کرد، اما باید بدانید این مکان در طول تاریخ میزبان تجار و طبقه اشرافی بوده است و امروز نیز یکی از معروف‌ترین هتل‌های مرکز شهر رم ایتالیا و البته گران‌قیمت‌ترین آنها به‌حساب می‌آید. دسترسی سریع به مغازه‌های لوکس و برند، نزدیکی به سایت‌های تاریخی مهم رم، رستوران و بار با منوی بین‌المللی و اتاق‌های مجهز به آخرین تکنولوژی‌های رفاهی از مشخصات مهم این هتل هستند.

شروع قیمت از ۳۳۰ یورو

آدرس: Lungotevere Arnaldo da Brescia, 2, 00196 Roma RM, Italy

برای مشاهده اطلاعات بیشتر به وب‌سایت هتل پالازو داما مراجعه کنید.

 

هتل پالازو داما

 

هتل پنج ستاره Vilon

 

هتل ویلای Vilon یکی از محبوب‌ترین گزینه‌هایی است که در لیست بهترین هتل‌های رم می‌توانید آن را انتخاب کنید. ساختمانی در مرکز تاریخی شهر رم که تنها 5 دقیقه پیاده‌روی تا میدان اصلی رم فاصله دارد. ساختمان اصلی این هتل در قرن شانزدهم بنا شده و بازسازی‌های حرفه‌ای و طراحی‌های هنرمندانه با حفظ ذائقه ایتالیایی در آن، امروز آن را به یکی از تماشایی‌ترین بناهای شهر تبدیل کرده‌اند. با انتخاب این هتل امکان دیدن مهم‌ترین فستیوال‌های ایتالیا از محل اقامتتان را خواهید داشت.

اتاق‌های مجهز به تلویزیون، تراس اختصاصی در بعضی اتاق‌ها، بوفه صبحانه بین‌المللی، بار و فضای باغ استثنایی با گل و گیاهان روح‌نواز تنها گوشه‌ای از امکانات و ویژگی‌های این هتل هستند. برای رزرو یک تعطیلات استثنایی در یکی از جذاب‌ترین هتل‌های رم در ایتالیا، این گزینه را حتماً در نظر داشته باشید.

شروع قیمت از حدود ۵۲۰ یورو

آدرس: Via dell'Arancio, 69, 00186 Roma RM, Italy

برای مشاهده اطلاعات بیشتر به وب‌سایت هتل ویلون مراجعه کنید.

 

هتل ویلون

 

بهترین زمان رزرو هتل در رم

 

رم شهری با آب‌وهوای معتدل است که در تمام فصول سال سفر به آن دلپذیر است. بااین‌حال، برای پیداکردن بهترین زمان رزرو هتل‌های رم در ایتالیا، بهتر است تحقیقات بیشتری کنید تا از شرایط آب‌وهوایی، قیمت هتل‌های رم ایتالیا در زمان‌های مختلف و سایر مسائل مطلع شوید. به‌این‌ترتیب می‌توانید در زمان مناسب، ارزان‌ترین هتل‌های رم را برای اقامت پیدا کنید و سفری رضایت‌بخش‌تر داشته باشید.

 

رزرو هتل‌ های رم در بهار

 

بهار یکی از بهترین زمان‌ها برای سفر به رم است. اما ممکن است به علت خوش‌آب‌وهوایی و High Season یا رونق گردشگری در این فصل، قیمت هتل‌های خوب رم کمی بالا باشد. بااین‌وجود، می‌توانید به کمک یک آژانس گردشگری حرفه‌ای ارزان‌ترین هتل‌های رم در بهار را رزرو کرده و سفری اقتصادی داشته باشید.

 

رزرو هتل‌ های رم در تابستان

 

تابستان شلوغ‌ترین فصل برای سفر به رم است؛ چرا که بیشترین تعداد گردشگر از سراسر جهان به ایتالیا سفر می‌کنند تا در بهترین آب‌وهوای این کشور با راحتی بیشتر و لباس کمتر به بازدید از فضاهای باز و بسته دیدنی در رم بپردازند. حتی هتل‌های ارزان رم ایتالیا هم در این فصل تخفیف و پیشنهاد ویژه‌ای برای اقامت ندارند و باید قیمت رزرو هر اتاق را تمام‌وکمال بپردازید. اگر قصد سفر به رم در فصل تابستان را دارید، حتماً از چند ماه قبل برای رزرو هتل اقدام کنید.

 

رزرو هتل‌ های رم در پائیز

 

بعد از بهار، پائیز خوش‌آب‌وهواترین فصل گردشگری در رم است. قیمت هتل‌های رم در پائیز متغیر است و می‌توانید با کمی جستجو هتل‌های خوب رم ایتالیا را با بهترین قیمت رزرو کنید.

 

رزرو هتل‌ های رم در زمستان

 

حال و هوای سفر به رم در زمستان متفاوت است. به علت سرمای هوا، بارش برف‌وباران و کوتاه‌بودن روزها در زمستان ممکن است نتوانید آن‌طور که می‌خواهد به‌راحتی از اماکن تاریخی و جاذبه‌های گردشگری به‌خصوص در فضای باز دیدن کنید. اما نکته قابل‌توجه این است که ارزان‌ترین هتل‌های رم در زمستان پیدا می‌شوند و این به دلیل جذب گردشگر بیشتر در فصل Low Season یا کم‌رونق گردشگری است.

 

کاوشی در هتل‌ های بهترین مناطق شهر رم

 

بهترین منطقه برای رزرو هتل در رم، بستگی به سلیقه شما، نیازها و بودجه‌تان دارد. هتل‌های مرکز شهر رم، هتل‌های محله‌های تاریخی و قدیمی یا هتل‌هایی که در خیابان‌های گران‌قیمت رم واقع شده‌اند همگی می‌توانند تجربه‌ای خاص و شگفت‌انگیز برای مسافران رقم بزنند. در شهر رم، هتل‌های واقع در مرکز شهر و مناطق پرجاذبه توریستی مانند منطقه Prati و Ludovisi گران‌قیمت‌تر هستند و هتل‌های سایر مناطق مثل منطقه Aurelio مناسب‌تر هستند.

در ادامه با ویژگی‌های مناطق مختلف شهر رم برای رزرو هتل آشنا شوید.

 

هتل های رم

 

لیست هتل‌ های مناسب رم در مرکز شهر

 

با نگاهی به نقشه هتل‌های رم متوجه خواهید شد که هتل‌های مرکز شهر رم معمولاً به لحاظ موقعیت جغرافیایی و امکانات ارائه شده، امکان دسترسی آسان به اماکن تاریخی و دیدنی شهر را دارا بوده و همچنین از امکانات و خدمات بیشتری برخوردارند. بعضی از ویژگی‌های هتل‌های مرکز شهر رم شامل مواردی مثل موقعیت مکانی و دسترسی عالی، دکوراسیون و امکانات لوکس و زیبا، خدمات پذیرایی مناسب و ویوی فوق‌العاده می‌شوند. معروف‌ترین هتل‌های مرکز رم عبارت‌اند از هتل Giolli Nazionale، هتل Hiberia Rome و هتل Elizabeth Unique.

 

بهترین هتل‌ های رم در خیابان‌ های گران‌ قیمت شهر

 

محله Piazza di Spagna و خیابان Del Corso از مشهورترین و گران‌ترین خیابان‌های رم هستند که تعداد زیادی از فروشگاه‌های لوکس و برندهای معروف در آنها شعبه دارند و آثار معماری زیبا و رستوران‌های مجلل شهر نیز در این خیابان‌ها قرار گرفته‌اند. هتل‌هایی مثل هتل پنج ستاره The First Roma Dolce یا هتل چهارستاره White که در این مناطق قرار دارند از هتل‌های لوکس رم هستند که به‌ازای هر شب اقامت در آنها باید بیش از ۳۵۰ یورو بپردازید.

 

هتل‌ های مناسب رم در مناطق متوسط این شهر

 

برای رزرو هتل در مناطق متوسط شهر رم می‌توانید هتل‌هایی که در Vatican City، Monti یا Piazza del Popolo هستند را انتخاب کنید. قیمت اقامت در هتل‌های این محله‌ها معمولاً از شبی ۷۵ یورو شروع می‌شود و در میان آنها گزینه‌های خوبی مثل هتل Cicerone یا Hotel de Russie و بسیاری موارد دیگر پیدا می‌شود.

 

لیست هتل‌ های رم ایتالیا در مناطق ارزان

 

مناطق پایین‌شهر رم که شامل محله Trastevere و Campo de Fiori می‌شوند از جذاب‌ترین مناطق رم هستند که ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارند. ساختار تاریخی کوچه‌ها، کافه‌های رنگارنگ کوچک با فضای دلنشین، جریان پر جنب‌وجوش زندگی، معابر قرون‌وسطی و خیابان‌های سنگ‌فرش عده زیادی را به رزرو هتل و اقامت در این مناطق ترغیب می‌کند. ارزان‌ترین هتل‌های رم در این محله‌ها هتل‌های Carmel Trastevere، Borgo Ripa و هتل La Civetta di Trastevere هستند که خاطره‌انگیزترین تجربه‌ها را برای شما خواهند داشت.

 

دیدگاه ها:

ویدا شیشه ای
۳۰ خرداد ۱۴۰۳

تور تک رم نمیزارید؟

کیوان محمدی
۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

من تجربه اقامت در هتل پالازو داما رو داشتم واقعا خوبه

دیدگاهتان را بنویسید


رزرو