• تاریخ انتشار: ۰۶ فروردین ۱۴۰۳
  • توسط: ادمین
  • زمان مطالعه: ۹ دقیقه

بهترین رستوران‌ های بارسلونا

 

بر کسی پوشیده نیست که اسپانیا، به دلیل فرهنگ غنی و طبیعت فریبنده‌ای که دارد، یکی از بهترین مقاصد گردشگری در جهان است. علاوه‌ برجاهای دیدنی بارسلونا، غذاهای خوشمزه و رستوران‌های شگفت‌انگیز از جمله جاذبه‌های بارسلونا است که آن را به یکی از جذاب‌ترین مراکز گردشگری اسپانیا بدل کرده است. از بارهای شیک اسپانیایی گرفته تا رستوران‌های سنتی و مدرن، بارسلونا پر از گزینه‌های هیجان‌انگیز برای علاقه‌مندان به غذاست.

با سفر به بارسلونا می‌توانید تنوع غذایی بی‌نظیری از محصولات فصلی، ماهی و گوشت محلی تا سبزیجات تازه را به همراه شراب‌های دل‌چسب و معروف مناطق مختلف بارسلونا تجربه کنید.

در ادامه ۱۰ مورد از بهترین رستوران‌های بارسلون را از رستوران‌های لوکس گرفته تا رستوران‌های سنتی، معرفی خواهیم کرد. پس اگر قصد سفر به اسپانیا و به‌خصوص بارسلونا را دارید، این مطلب را تا انتها دنبال کنید.

 

۱. رستوران فلکس اند کیل، Flax & Kale

 

رستوران Flax & Kale یکی از رستوران‌های مدرن بارسلونا است که به تراس دل‌نشینش، سالادهای خلاقانه و دسرهای بدون گلوتن، شهرت دارد. اگر به‌سلامتی و کیفیت غذایی که می‌خورید اهمیت می‌دهید، این رستوران یکی از بهترین گزینه‌ها برای شماست. منوی این رستوران بسیار متنوع است. از پروتئین‌های حیوانی مانند ماهی‌های حاوی امگا ۳ و تخم‌مرغ گرفته تا غذاهای گیاهی و خام هر آنچه بخواهید در منوی این رستوران وجود دارد.

۸۰ درصد از منوی Flax & Kale به غذاهای سالم اختصاص‌داده‌شده است. باتوجه‌به اینکه طرف‌داران رژیم غذایی سالم روزبه‌روز در حال افزایش هستند، صندلی‌های این رستوران به‌سرعت پر می‌شوند. پس حتماً قبل از رفتن رزرو کنید. غذاهای دریایی مانند ماهی کاد و تاکوی تن‌ماهی بهترین گزینه‌هایی هستند که می‌توانید از منوی دریایی آن انتخاب کنید.

برای مشاهده اطلاعات بیشتر به وب‌سایت رستوران فلکس اند کیل مراجعه کنید.

ساعت کاری رستوران Flax & Kale: هر روز ۹ تا ۱۲ شب

آدرس رستوران Flax & Kale:

رستوران فلکس اند کیل

 

۲. رستوران بییرکاب، BierCaB

 

در BierCab انواع مختلفی از نوشیدنی‌ها همراه با غذاهای کلاسیک و تاپاس سرو می‌شود. بییرکاب به نوشیدنی‌هایش معروف است. BierCab همان‌طور که از نامش مشخص است، مجموعه‌ای از نوشیدنی‌های مختلف در بطری‌های بزرگ دارد که همین باعث جذابیت آن برای گردشگران شده است. یکی دیگر از جاذبه‌های بییرکاب از نظر مردم محلی منوی کامل آن است که تاپاس، ساندویچ، همبرگر و غذاهای اسپانیایی را شامل می‌شود.

اگر به فرهنگ اسپانیا علاقه دارید، قطعاً BierCab یکی از بهترین رستوران‌های بارسلونا برای شماست؛ چرا که می‌توانید از هم‌نشینی با مردم اسپانیا لذت ببرید. اگر به این رستوران رفتید، حتماً سیب‌زمینی بییرکابی و استیک واگیو کبابی را با سس چیمیچوری امتحان کنید.

ساعت کاری رستوران BierCaB: دوشنبه تا شنبه ۱۴ تا ۱۲ شب

آدرس رستوران BierCaB:

رستوران بییرکاب

 

۳. رستوران مانو روتا، Mano Rota

 

رستوران Mano Rota یکی از رستوران‌های معروف بارسلونا است که به سرو غذاهای فصلی و شراب‌های اسپانیایی، در فضایی شیک و با نمای اجری شهرت دارد. شاید بتوان وجه تمایز این رستوران را سرآشپز آن یعنی برنات برمودو دانست که اهمیت زیادی برای کیفیت مواد اولیه قائل است و غذاهای سنتی اسپانیایی را به سبک خاص خود طبخ می‌کند. سبک آشپزی او الهام گرفته شده از سبک غذایی پرو است که همین باعث ترکیب طعم‌های ملیت‌های مختلف و نهایتاً سرو غذاهای خاص و منحصربه‌فرد می‌شود.

مانو روتا یکی از بهترین رستوران‌های بارسلونا است که در آن می‌توانید از طعم غذاهای دریایی که البته به شیوه‌ای متفاوت پخته می‌شوند، لذت ببرید. از جمله غذاهای محبوب این رستوران که نام‌های عجیب و طعم‌های متفاوتی هم دارند می‌توان به گوشت با ذرت و گلابی، خورشت خرچنگ با گندم‌سیاه و زرده تخم‌مرغ بخارپز شده اشاره کرد.

برای مشاهده اطلاعات بیشتر به وب‌سایت رستوران مانو روتا مراجعه کنید.

ساعت کاری رستوران Mano Rota:هر روز ۸ تا ۱۲ شب

آدرس رستوران Mano Rota:

رستوران مانو روتا

 

۴. رستوران ماتیا تابرنا، Maitea Taberna

 

Maitea Taberna یکی از رستوران‌های بارسلون است که محیط دل‌پذیر و گرمی دارد و در آن انواع خوراکی‌ها و نوشیدنی‌ها سرو می‌شود. ماتیا تابرنا از جمله مکان‌های معروف بارسلوناست که در آن می‌توانید از خوردن خوشمزه‌ترین میان‌وعده آن یعنی Pintxos لذت ببرید. این رستوران نه‌تنها یکی از بهترین رستوران‌های بارسلونا است که خوشمزه‌ترین تاپاس را هم در این رستوران می‌توانید پیدا کنید.

محبوبیت این غذا در رستوران Maitea Taberna آن‌قدر زیاد است که حتی مردم بارسلونا هم برای لذت‌بردن از طعم آن این رستوران را انتخاب می‌کنند. به‌علاوه، در این رستوران زیبای اسپانیایی، منوی متنوعی از غذاها و پیش‌غذاهای سردوگرم سرو می‌شود. Morcilla de Burgos یکی از بهترین چیزهایی است که در این رستوران باید امتحان کنید.Morcilla de Burgos نوعی پودینگ با طعم منحصربه‌فرد است که با برنج تهیه می‌شود و رنگ سیاهی دارد.

برای مشاهده اطلاعات بیشتر به وب‌سایت رستوران ماتیا تابرنا مراجعه کنید.

ساعت کاری رستوران Maitea Taberna: دوشنبه تا شنبه ۱۳ تا ۱۷ و ۲۰ تا ۱۲ شب

آدرس رستوران Maitea Taberna:

رستوران ماتیا تابرنا

 

۵. رستوران دیسفروتار، Disfrutar

 

دیسفروتار به دلیل منوی فوق‌العاده‌ای که دارد، یکی از برترین رستوران‌های بارسلونا به‌حساب می‌آید. در این رستوران می‌توانید از غذاهای دریایی مدیترانه‌ای مختلف لذت ببرید که قطعاً مشابه آن‌ها را هیچ کجای دیگر پیدا نخواهید کرد. به‌علاوه فضای راحت و لوکس Disfrutar لذت خوردن غذا را برای شما دوچندان می‌کند. اگر چه این رستوران ارسال ۲۰۱۴ شروع به فعالیت کرد و قدمت زیادی ندارد؛ اما به‌سرعت به یکی از برترین مکان‌های گردشگری بارسلونا بدل شد.

رستوران دیسفروتار توانسته طی این سال‌ها دوستاره میشلن را که از شناخته‌شده‌ترین و معتبرترین جوایز حوزه آشپزی است را کسب و تا به امروز حفظ کند. یکی دیگر از دلایل محبوبیت این رستوران در میان شهروندان بارسلونا، شیوه منحصربه‌فرد سرو غذا است. منوی دیسفروتار پر از غذاهایی با طعم‌های بی‌نظیر و متفاوت است. یکی از جالب‌ترین و معروف‌ترین غذاهای Disfrutar، ماکارونی à la carbonara است که با ژله و ژامبون تهیه می‌شود. در مجموع این رستوران را می‌توان خانه طعم‌های جدید و منحصربه‌فرد دانست که قطعاً امتحان‌کردن آن‌ها برای هیچ‌کس خالی از لذت نخواهد بود.

برای مشاهده اطلاعات بیشتر به وب‌سایت رستوران دیسفروتار مراجعه کنید.

ساعت کاری رستوران Disfrutar: دوشنبه تا جمعه ۱۲:۴۵ تا ۱۴ و ۱۹:۴۵ تا ۲۱

آدرس رستوران Disfrutar:

رستوران دیسفروتار

 

۶. رستوران بار رامون، Bar Ramón

 

Bar Ramón، یکی از بهترین رستوران‌های اسپانیاست که تم آن به سبک موزیک‌های راک اند رول دهه ۱۹۵۰ است. نکته جالب این است که اغلب رستوران‌های بارسلونا اول بار بوده‌اند و سپس به‌مرورزمان بخش رستوران را هم اضافه کرده‌اند. بار رامون هم از این موضوع مستثنی نیست. در بار رامون می‌توانید از طعم تاپاس‌های متنوع به همراه نوشیدنی‌های گوناگون در یک فضای کلاسیک و توام با موسیقی جاز لذت ببرید.

اگر به رستوران‌های محلی و البته آرامش‌بخش علاقه دارید، Bar Ramón قطعاً یکی از گزینه‌های مناسب برای شماست. از جمله غذاهای منحصربه‌فرد این رستوران فوی گرای (فیله گوشت گاو روی نان تازه) و همچنین تاپاس‌هایی مانند کروکت و گامباس آل آخیلو است. اگر دغدغه قیمت دارید و درعین‌حال می‌خواهید از خوراکی‌های خوشمزه و بومی شهر بارسلونا لذت ببرید، باید بدانید Bar Ramón یکی از رستوران‌های ارزان بارسلونا است.

برای مشاهده اطلاعات بیشتر به وب‌سایت رستوران بار رامون مراجعه کنید.

ساعت کاری رستوران Bar Ramón: سه‌شنبه تا شنبه ۸ تا ۲۳

آدرس رستوران Bar Ramón:

رستوران بار رامون

 

۷. رستوران لوموآلتو، LomoAlto

 

محبوب‌ترین غذاهای رستوران لوموآلتو را می‌توان برگرها، استیک‌ها و بوریتوهای مختلف آن دانست که به‌صورت کبابی پخته می‌شوند. اگر طرف‌دار برگر و استیک هستید؛ LomoAlto یکی از بهترین رستوران‌های بارسلونا برای امتحان‌کردن این غذاها است. اگر از آن دسته افرادی هستید که ترجیح می‌دهید گوشت خوک نخورید، اصلاً ناامید نشوید. در لوموآلتو برخلاف بسیاری از رستوران‌های خارجی که از گوشت خوک برای پخت استیک استفاده می‌کنند، از گوشت گاو استفاده می‌شود.

گواه این موضوع مجسمه‌ای از یک گوساله بزرگ است که از سقف رستوران آویزان شده است. یکی از نکات جالبی که در رستوران لوموآلتو وجود دارد، دسته‌بندی هر قطعه گوشت باتوجه‌به سن و نژاد آن است. اگر از دوستداران استیک هستید، LomoAlto قطعاً بهترین گزینه برای شما خواهد بود، چرا که می‌توانید این غذای لذیذ را با هر میزان پختی که دوست دارید، سفارش دهید.

برای مشاهده اطلاعات بیشتر به وب‌سایت رستوران لوموالتو مراجعه کنید.

ساعت کاری رستوران LomoAlto: هر روز ۱۳ تا ۲۳

آدرس رستوران LomoAlto:

رستوران لوموآلتو

 

۸. رستوران مارتینز، Martínez

 

بعید است که بتوانید وارد این رستوران شوید و در برابر غذاهای خوشمزه آن مثل پائلا (پلو با مخلفات دریایی)، نوشیدنی‌های خوشمزه و تاپاس که با تازه‌ترین مواد اولیه درست می‌شوند، مقاومت کنید. اگرچه پائلا را می‌توانید در رستوران‌های مختلفی در بارسلونا امتحان کنید؛ اما قطعاً بهترین گزینه Martínez است که از رستوران‌های معروف بارسلون هم به‌حساب می‌آید. رستوران مارتینز دور از مناطق پرهیاهوی ساحلی قرار دارد، پس اگر به دنبال صرف غذا در یک محیط آرام هستید، گزینه خوبی است. به‌علاوه اینکه چشم‌انداز شگفت‌انگیزی از شهر و دریا خواهید داشت. Martínez به دلیل نزدیکی به دریا، یکی از بهترین رستوران‌هایی است که می‌توانید برای صرف غذاهای دریایی انتخاب کنید.

ساعت کاری رستوران Martínez: دوشنبه تا جمعه ۸ تا ۱۹:۳۰

آدرس رستوران Martínez:

رستوران مارتینز

 

۹. رستوران مورو فی، Morro Fi

 

Morro Fi بیشتر به دلیل سرو نوعی چاشنی خانگی به اسم ورموت شهرت دارد. از این چاشنی فوق‌العاده و خوشمزه می‌توان در غذاهای مختلف استفاده کرد. رستوران مورو فی باهدف سرو غذاهای لذیذ به افرادی که عاشق غذا خوردن و تجربه طعم‌های جدید هستند، شروع به فعالیت کرد. البته Morro Fi در ابتدا یک‌بار کوچک بود که به‌مرور به یکی از بهترین رستوران‌های بارسلونا بدل شد. بهترین چیزی که می‌توانید در مورو فی می‌توانید امتحان کنید، ورموت سیاه است که طعم تلخ و شیرینی دارد. ورموت سیاه‌روی یخ و به همراه برش‌هایی از زیتون و پرتقال سرو می‌شود. قطعاً بهترین گزینه برای لذت‌بردن از طعم منحصربه‌فرد ورموت سیاه، Morro Fi است.

برای مشاهده اطلاعات بیشتر به وب‌سایت رستوران مورو فی مراجعه کنید.

ساعت کاری رستوران Morro Fi: هر روز ۱۲ تا ۱۶ و ۱۸ تا ۲۳

آدرس رستوران Morro Fi:

رستوران مورو فی

 

۱۰. رستوران کن کولیرتس، Can Culleretes

 

یکی از قدیمی‌ترین رستوران‌های بارسلونا، رستوران Can Culleretes است که در سال ۱۷۸۶ افتتاح شده و به دلیل قدمت زیاد و کیفیت بالا، در کتاب گینس نیز ثبت شده است. این رستوران سه سالن غذاخوری دارد که با نقاشی‌های دیواری و کاشی‌کاری‌های قدیمی تزئین شده‌اند. در رستوران کن کولیرتس می‌توانید انواع غذاهای لذیذ و معروف اسپانیایی مانند خوراک گراز وحشی، کبک یا غذاهای دریایی پیکا پیکا را تجربه کنید.

برای مشاهده اطلاعات بیشتر به وب‌سایت رستوران کن کولیرتس مراجعه کنید.

ساعت کاری رستوران Can Culleretes: پنجشنبه، جمعه و شنبه ۱۳ تا ۱۴:۴۵ و ۲۰ تا ۲۱:۳۰ - یکشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه ۱۳ تا ۱۴:۴۵

آدرس رستوران Can Culleretes:

رستوران کن کولیرتس

 

رستوران‌ های ایرانی در بارسلونا

 

با افزایش مهاجرت ایرانیان به سراسر اروپا، روزبه‌روز بر تعداد رستوران‌های ایرانی در شهرهای مختلف از جمله بارسلونا افزوده می‌شود. اگر به‌عنوان یک مهاجر ساکن بارسلون، دل‌تنگ طعم غذاهای ایرانی هستید و یا حتی اگر فقط قصد سفر به این شهر فوق‌العاده با تور اسپانیا  را دارید و خوردن غذاهای ایرانی برای شما جذابیت بیشتری دارد، ادامه این مطلب برای شماست. در ادامه دو مورد از بهترین رستوران‌هایی ایرانی در بارسلونا را معرفی می‌کنیم به امید اینکه اوقات بهتری را در این شهر اروپایی سپری کنید.

رستوران رینکون پرسا، Rincón Persa: اگر تمایل به تجربه غذای ایرانی در بارسلونا دارید، حتماً به این رستوران سر بزنید. در این رستوران می‌توانید از طعم دلپذیر غذاهای منحصربه‌فردی همچون کباب مرغ و بره لذت ببرید. اگر به این رستوران با قدمت ایرانی در بارسلون سر زدید، حتماً چای فوق‌العاده آن را امتحان کنید. فضای این رستوران ایرانی در بارسلون، بسیار دلنشین و خدمات‌دهی پرسنل بسیار حرفه‌ای است. البته غذاهای این رستوران به کباب محدود نمی‌شود، در منوی این رستوران خاویار، انواع غذاهای دریایی و سوپ‌های خوشمزه هم سرو می‌شود.

رستوران شیراز: یکی دیگر از رستوران‌های ایرانی در بارسلون، رستوران شیراز است که به گفته گردشگران و مشتریانش، غذاهای بسیار خوشمزه و منوی متنوعی دارد. بهترین ماهی‌ها و بره‌ها را در این رستوران می‌توانید امتحان کنید. خوراک گوشت گاو، جوجه و حمص نیز از غذاهای عالی رستوران شیراز هستند.

دیدگاه ها:

هنوز دیدگاهی برای این مقاله نوشته نشده است. اولین دیدگاه را شما بنویسید.

دیدگاهتان را بنویسید


رزرو