• تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۲
  • توسط: ادمین
  • زمان مطالعه: ۸ دقیقه

در اروپا به شهر دوسلدورف آلمان بیشتر به‌عنوان یک مرکز بزرگ تجارت بین‌المللی نگاه می‌کنند که به‌خاطر خیابان‌های گران‌قیمت، نمایشگاه‌های تجاری و گاهی مد و فشن شهرت دارد. به همین علت ممکن است هنگام برنامه‌ریزی برای سفر تفریحی در اروپا بلافاصله این شهر به ذهن شما خطور نکند.

صنعت غذا و رستوران در دهه‌های اخیر نقش مهمی در توریسم بازی می‌کند تا جایی که در شاخه‌ای مجزا تحت عنوان "گردشگری خوراک" به آن پرداخته می‌شود. در‌همین راستا دوسلدورف به طرز شگفت‌انگیزی دارای مجموعه‌ای متنوع از رستوران‌ها، کافه‌ها و غذاهای سنتی است که نظر توریست‌ها را به خود جلب می‌کنند.  برای اطلاعات بیشتر در مورد بهترین رستوران‌های دوسلدورف و غذاهای معروف آن، این مطلب را از دست ندهید.

 

شهرت غذای ایرانی در دل آلمان

 

چه کسی می‌داند عطر برنج ایرانی در دل یک هندسه سرد اروپایی با شرقی‌ها چه می‌کند؟

دوسلدورف شهر غذا و خوراک نیست؛ اما ایرانی‌های مقیم این شهر با رستوران‌های شگفت‌انگیز ایرانی شما را غافلگیر خواهند کرد. چه بخواهید غذاهای سنتی آلمان را امتحان کنید، و یا دنبال بهترین غذای ایرانی در دوسلدورف باشید، نتیجه خوبی خواهید گرفت. با سفارش غذای موردعلاقه خود در یکی از رستوران‌های ایرانی دوسلدورف، درحالی‌که به تماشای جنب‌وجوش این شهر نشسته‌اید سفر خود را خاطره‌انگیزتر کنید.

 

غذای ایرانی در دل آلمان

 

بهترین رستوران های ایرانی دوسلدورف

 

آلمان کشور اروپایی با آب‌وهوای سرد و مردم کم‌حرف و جدی است که ایرانی‌ها به آن روح دیگری بخشیده‌اند. جالب است بدانید اغلب ایرانی‌ها در سفر به دوسلدورف به علت تفاوت فرهنگی و اقلیمی زیاد در همان روز نخست به دنبال رستوران ایرانی دوسلدورف می‌گردند تا با خوردن یک دست کوبیده این تناقض را جبران کنند!

اگر به غذاهای ایرانی علاقه‌مند هستید با شرکت در تور دوسلدورف میتوانید بهترین رستوران ایرانی در این شهر را بشناسید.

 

رستوران زعفران دوسلدورف Safran

 

رستوران ایرانی زعفران در دوسلدورف یکی از رستوران‌هایی است که باکیفیت غذای درجه یک ذائقه ایرانی‌ها را به‌خوبی می‌شناسد. این رستوران با منوی کاملی از غذاها شامل میرزاقاسمی، عدسی، کشک بادمجان، کوکو سبزی، فسنجان، قورمه سبزی، قیمه، ماهیچه، زرشک‌پلو و انواع کباب‌ها که محبوب‌ترین غذاهای ایرانی محسوب می‌شوند از شما پذیرایی می‌کند. این مجموعه مجهز به وای‌فای بوده و از فضای بزرگ و بسیار تمیزی برخوردار است.

رستوران زعفران از ساعت ۱۲ تا ۲۲ باز است و علاوه بر غذا، برای نوشیدن یک نوشیدنی ایرانی دلچسب یا انواع بستنی‌ سنتی ایرانی نیز می‌توانید به آن مراجعه کنید. برای بازدید از منو رستوران زعفران دوسلدورف کلیک کنید.

Address: Pempelforter Str. 45, 40211 Düsseldorf, Germany

Phone: +49 211 56694414

 

رستوران زعفران دوسلدورف

 

رستوران دربار دوسلدورف Darbar

 

یکی از جاهایی که به‌محض ورود به فضای دلپذیر و صمیمی آن سرشار از شوق وطن می‌شوید، رستوران دربار دوسلدورف است. این رستوران به جز اینکه منوی غذای کامل ایرانی و مدیترانه‌ای دارد، امکانات مفرحی برای ایرانی‌های مقیم آلمان و مسافران دوسلدورف فراهم می‌کند تا با شادی‌های دسته‌جمعی از بودن در کنار هم‌وطنان لذت ببرند. دورهمی‌های سیزده به در و شب یلدا، برگزاری کنسرت‌ها و اجرای زنده موزیک به‌صورت هفتگی، دورهمی شب سال نو و آیین زنده نگه‌داشتن سایر سنت‌ها و مراسم ایرانی از جمله این مراسم هستند که ایرانیان دوسلدورف را در کنار هم جمع می‌کنند.

منوی این رستوران برای تمام سلیقه‌ها و سنین غذای ایرانی لذیذ ارائه می‌دهد، فرقی نمی‌کند طرفدار برگرهای ایرانی پر از مخلفات و سس باشید یا یک دیزی خور قهار، در رستوران دربار دوسلدورف بهترین مدل از هر غذا برای شما وجود دارد. انواع کباب، پلو و چلو نیز در این رستوران با بهترین کیفیت و مواد اولیه مرغوب طبخ می‌شود. ساعت کاری این مجموعه از ساعت ۱۲ ظهر آغاز شده و تا ۱۰ شب یکسره ادامه دارد.

برای بازدید از منو رستوران دربار دوسلدورف کلیک کنید. همچنین برای رزرو میز در این مجموعه از طریق آدرس یا شماره تلفن زیر اقدام کنید.

Address: Albertstraße 100, 40233 Düsseldorf, Germany

Phone: +49 211 15842818

 

رستوران دربار دوسلدورف

 

رستوران ریواس دوسلدورف Rivas 

 

یکی از بهترین تجربه‌هایی که می‌توانید از غذای ایرانی در دوسلدورف آلمان داشته باشید، سرو غذا در رستوران ریواس دوسلدورف است. سرآشپزهای حرفه‌ای این رستوران ایرانی با شناخت خوبی که از مواد اولیه غذا و سلیقه ایرانی‌ها دارند بهترین انواع غذای ایرانی و دسر را تهیه و سرو می‌کنند.

شهرت رستوران ریواس در دوسلدورف بیشتر به دلیل خونگرمی کارکنان مجموعه و محیط داخل رستوران است که مملو از اِلِمان‌های ایرانی بوده و برای ایرانی‌ها همه چیز در آن رنگ و بوی خانه را دارد.

غذاهایی که از منوی کاملاً ایرانی و اصیل این رستوران می‌توانید سفارش دهید عبارت‌اند از: قیمه بادمجان، خورشت فسنجان، یتیمچه، کشک بادمجان، خورشت بامیه، خورشت آلو اسفناج، قرمه سبزی، چلوکوبیده، چلوبرگ، کباب سلطانی، جوجه کباب، چنجه، کباب قفقازی، وزیری، سالاد الویه، خوراک سوسیس بندری و بسیاری از غذاها و دسرهای ایرانی دیگر.

انواع دورچین‌ها مثل ماست و خیار، ماست موسیر، سالاد شیرازی و پیش‌غذاهای دیگر نیز در این مجموعه با بهترین طعم و کیفیت سرو می‌شوند تا اصلاً احساس غربت نکنید!

Address: Jahnstraße 86, 40215 Düsseldorf, Germany

Phone: +49 211 3369694

 

رستوران ریواس دوسلدورف

 

رستوران کوچینی دوسلدورف Cuccini

 

کوچینی نام یکی دیگر از رستوران‌های ایرانی دوسلدورف است که علاوه بر غذاهای اصیل ایرانی، انواع غذای مدیترانه‌ای و دریایی هم در آن سرو می‌شود. مدیریت ایرانی این رستوران در محبوبیت آن نقش بسیاری داشته است، چرا که با برنامه‌ریزی جشن‌ها و دورهمی‌ها به مناسبت‌های مختلف ایرانیان را در این مکان گرم و صمیمی دور هم جمع می‌کند و لحظات خوشی را برای آن‌ها رقم می‌زند.

از امکانات رستوران کوچینی دوسلدورف می‌توان به وای‌فای و امکان سرو غذا در محیط سرباز بیرون اشاره کرد که برای بسیاری از مسافران اولویت دارد. نکته جالب این رستوران ایرانی در قلب دوسلدورف این است که نان لواش ایرانی در خود رستوران پخته می‌شود و عطر و طعم آن هر ایرانی را جادو می‌کند.

انواع کباب به سبک اصیل ایرانی، انواع خورشت، پلو و چلو در کوچینی در محیطی دلباز، شیک و مدرن سرو می‌شود. این مجموعه در روزهای دوشنبه تا پنج‌شنبه از ساعت ۱۵ تا ۲۲ و در سایر روزهای هفته از ساعت ۱۳ تا ۲۲ پذیرای میهمانان است. شنبه‌شب‌ها نیز می‌توانید برای سرو غذا یا نوشیدنی از ساعت ۱۳ تا ۲۴ به این رستوران مراجعه کنید. برای بازدید از منو رستوران کوچینی دوسلدورف کلیک کنید.

Address: Hüttenstraße 30, 40215 Düsseldorf, Germany

Phone: +49 211 15799187

 

رستوران کوچینی دوسلدورف

 

رستوران تک دوسلدورف Tak

 

اگر دوست دارید غذای ایرانی گرم و لذیذ را در مکانی آرام و دنج در دوسلدورف میل کنید، رستوران تک همه آن چیزی که از یک رستوران ایرانی باکیفیت انتظار دارید را به شما خواهد داد. این رستوران ایرانی کوچک در دوسلدورف با کارکنانی خونگرم و خوشرو و سرویس‌دهی به‌موقع و بی‌نقص یکی از رستوران‌های ایدئال برای مسافران ایرانی دوسلدورف است که ترجیح می‌دهند به دور از هیاهو و شلوغی غذای خود را سرو کنند.

در منوی رستوران تک دوسلدورف به جز ماهیچه، کباب برگ و کوبیده، انواع خورشت‌ها و دیزی، آیتم‌های هیجان‌انگیزی مثل فالوده شیرازی و عرقیات ایرانی هم پیدا می‌شود که با دیدن آن‌ها هر ایرانی در آلمان به وجد خواهد آمد! چراغ این رستوران همه‌روزه از ساعت ۱۲ تا ۲۲ روشن است. برای بازدید از منو رستوران تک دوسلدورف کلیک کنید.

Address: Kölner Str. 41, 40211 Düsseldorf, Germany

Phone: +49 211 8604224

رستوران تک دوسلدورف

 

بهترین رستوران‌های غیر ایرانی دوسلدورف

 

بعد از معرفی کامل رستوران‌های ایرانی دوسلدورف و بررسی آن‌ها نوبت به معروف‌ترین رستوران‌های غیرایرانی دوسلدورف می‌رسد تا با بررسی آن‌ها اطلاعات بیشتری نسبت به رستوران‌های دوسلدورف داشته باشید.

 

رستوران لکس دوسلدورف Lox

 

اگر از عاشقان استیک هستید و در دوسلدورف دنبال انواع استیک می‌گردید، رستوران لکس جایی است که بهترین استیک‌ها را در آن امتحان خواهید کرد. علاوه بر استیک این رستوران به جهت انواع غذاهای گریل و باربیکیویش شهرت زیادی بین آلمانی‌ها دارد.

از جمله امکانات این رستوران محیط مجزا برای افراد غیرسیگاری، اجازه ورود حیوانات خانگی و موسیقی زنده است. توصیه ما به شما این است قبل از رفتن به این رستوران حتماً میز رزرو کنید. به دلیل ازدحام جمعیت امکان نبود میز خالی بسیار زیاد است.

ساعت کاری رستوران لوکس دوسلدورف همه‌روزه از ساعت ۵ بعدازظهر تا ۲۳ به جز آخر هفته‌ها که تا نیمه شب باز است.

 Address: Theo-Champion-Str. 2, 40549 Düsseldorf, North Rhine-Westphalia Germany

Phone: +49 211 95427555

 

رستوران لکس دوسلدورف

 

رستوران واتس بیف دوسلدورف What’s Beef

 

رستوران واتس بیف به‌خاطر برگرهای معروفش محبوبیت زیادی دارد و در اکثر مواقع رضایت کامل مشتریان خود را جلب می‌کند. علاوه بر برگر که معروف‌ترین غذای این رستوران محسوب می‌شود دنده این رستوران هم محبوبیت ویژه‌ای دارد.

ساعت کاری این رستوران همه‌روزه از ۱۱ تا ۲۲ است. روزهای دوشنبه، سه‌شنبه و پنجشنبه تا ساعت ۲۳ می‌توانید از خدمات این رستوران استفاده کنید. برای بازدید از منو رستوران واتس بیف کلیک کنید.

 Address: Immermannstraße 24, 40210 Düsseldorf, Germany

 Phone: +49 211 36779196

 

رستوران واتس بیف دوسلدورف

 

رستوران ناگایا دوسلدورف Nagaya

 

ناگایا رستورانی ژاپنی است که در قلب دوسادورف به شهرت رسیده است. گوشت‌های کبابی و بستی‌های میوه‌ای این رستوران جذاب از جمله پیشنهادات مشتریان ثابت ناگایا است. رنج قیمتی غذاهای رستوران ناگایا دوسلدورف بین ۷۴ دلار تا ۱۴۸ دلار است.

ناگایا روزهای یکشنبه و دوشنبه تعطیل است و در باقی ایام هفته در دو نوبت ۱۲:۰۰-۱۴:۰۰ و ۱۹:۰۰-۲۲:۰۰ به مشتریان خود سرویس می‌دهد. برای دیدن منو رستوران ناگایا کلیک کنید.

 Address:Klosterstr. 42, 40211 Düsseldorf , Germany

 Phone: +49 211 8639636

 

رستوران ناگایا دوسلدورف

 

رستوران ایم شیفچن دوسلدورف im schiffchen

 

قدمت بالای رستوران ایم شیفچن مهم‌ترین جذابیت این ستوران بعد از غذاهای خوشمزه و لذیذ آن است. این رستوران که پس از سال‌ها هنوز به فعالیت خود ادامه می‌دهد چندین بار بازسازی شده است و همچنان از مهم‌ترین رستوران‌های دوسلدورف است. اگر مایل به تست غذاهای آلمانی، ایتالیایی و حتی فرانسوی هستید، ایم شیفچن گزینه‌ای مناسب برای شماست.

رستوران im schiffchen روزهای یکشنبه و دوشنبه تعطیل است و در باقی ایام هفته از ساعت ۱۷ تا نیمه‌شب آماده پذیرایی از میهمانانش است. منو رستوران ایم شیفچن را مشاهده کنید.

 Address: Kaiserswerther Markt 9, 40489 Düsseldorf, Germany

 Phone: +49 211 401050

 

رستوران ایم شیفچن دوسلدورف

 

رستوران براوی شوماخر دوسلدورف  Brauerei Schumacher 

 

رستوران براوی شوماخر با محیطی صمیمی و دوستانه در نزدیکی ساختمان آبجوسازی دوسلدورف واقع شده است. انواع استیک، انواع گوشت فیله مثل فیله اردک‌ماهی و فیله گوشت گوزن همچنین سوفله از جمله بهترین انتخاب‌ها در براوی شوماخر محسوب می‌شوند.

منو این رستوران به شکلی است که اگر غذای باب میلتان را پیدا نکردید می‌توانید آن را به سرآشپز سفارش دهید و در کمترین زمان ممکن برای شما آماده خواهند کرد. این رستوران به جز دوشنبه‌ها که تعطیل است از ساعت ۱۱ تا ۲۴ آماده سرویس‌دهی به مشتریان خود خواهد بود. منو اصلی رستوران براوی شوماخر را مشاهده کنید.

 Address: Oststraße 123, 40210 Düsseldorf, Germany

 Phone: 0211 8289020

 

رستوران براوی شوماخر دوسلدورف

 

در پایان باید یادآور شویم همیشه یکی از بهترین انتخاب‌ها برای رستوران در هر جای دنیا رستوران‌های معروف‌ترین هتل‌های اون شهر هستند. برای اطلاع از هتل‌های دوسلدورف در درجه کیفی‌های متفاوت، می‌توانید به صفحه هتل‌های دوسلدورف مراجعه فرمائید و اطلاعات تکمیلی را آن‌جا ببینید.

دیدگاه ها:

صدف بهرام منش
۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

عالی و مفید

علیرضا بیگی
۲۸ فروردین ۱۴۰۳

من اومدم دوسلدورف سفر خیلی بم کمک کرد مطلبتون مرسی

دیدگاهتان را بنویسید


رزرو