• تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۲
  • توسط: ادمین
  • زمان مطالعه: ۲۱ دقیقه

معرفی بهترین هتل‌ های بارسلونا، پرچم‌ داران لذت و زیبایی 

 

بارسلونا، شهری است که هرگونه توصیفی از زیبایی‌ها و فرهنگ آن، باعث محبوبیت بیشتر آن می‌شود. در این شهر شگفت‌انگیز که در قلب کاتالونیا واقع شده است، هر سفری به یک تجربه منحصربه‌فرد تبدیل می‌شود. اما برای تجربه‌ای فراموش‌نشدنی در بارسلونا، انتخاب اقامتگاهی مناسب بسیار حائز اهمیت است. هتل‌های بارسلونا، همچون نمایندگانی از معماری هنرمندانه و خدمات بی‌نظیر، باعث ایجاد ترکیبی هارمونیک از لذت و آرامش در سفرهای گردشگران می‌شوند. در این صفحه، ما به دنبال جاذبه‌های فراوان این شهر نخواهیم بود، اما با نگاهی به دنیای شگفت‌انگیز هتل‌های بارسلون، شما را به سفری دلپذیر دعوت می‌کنیم. از هتل‌های با تاریخچه‌های فرهنگی گرفته تا امکانات مدرن و دلپذیر، هر یک از این اقامتگاه‌ها داستانی منحصربه‌فرد از زندگی در بارسلونا را برای مهمانان خود رقم می‌زنند. همراه ما در جاده‌ای رؤیایی به عمق فرهنگ و زیبایی این شهر سفر کنید.

 

رزرو بهترین هتل‌ های سه ستاره در بارسلونا 

 

هتل‌های شهر بارسلونا، در تنوع بالایی از امکانات و ویژگی‌ها ساخته شده‌اند و شما با هر ذائقه‌ای که باشید می‌توانید هتل متناسب با نیازهای خود را به‌آسانی در میان آنها پیدا کنید.

هتل‌های سه‌ستاره در بارسلونا یک ترکیب معقول از امکانات رفاهی و قیمت مناسب را به مهمانان ارائه می‌دهند. این مکان‌ها که از هتل‌های خوب بارسلونا محسوب می‌شوند، با ویژگی‌هایی که برای مسافران اهمیت دارند، به‌عنوان یک گزینه میان‌رده محسوب می‌شوند که هم‌زمان جایی برای اقامت راحت و ارزان با تأکید بر ارائه خدمات متناسب با قیمت برای مسافران فراهم می‌کنند.

اگر هتل‌های دوستاره بارسلونا برای شما امکانات لازم را فراهم نمی‌کنند و هتل‌های چهارستاره با بودجه شما سازگار نیستند، از لیست بهترین هتل‌های ۳ ستاره بارسلون که در ادامه آمده، گزینه ایدئال خود را انتخاب کنید.

 

هتل سه ستاره Oriente Atiram 

 

اگر علاقه‌مند به اقامت در بهترین خیابان بارسلونا با دسترسی عالی به ساحل، مراکز خرید معروف، رستوران‌ها و کافه‌های دنج هستید، و تجربه زندگی شبانه در شهر زنده بارسلون برای شما شگفت‌انگیز است، هتل اُریِنت اتیرام، یکی از هتل‌های معروف بارسلونا را انتخاب کنید.

آتیرام اورینت در خیابان Las Ramblas، بین سالن تئاتر لیسو و بنای یادبود کلمبوس، و در ساختمانی متعلق به قرن نوزدهم قرار دارد و امکاناتی مثل رستوران با منوی لذیذ، تراس و وای‌فای رایگان به مسافران ارائه می‌دهد.

همه اتاق‌ها در هتل Oriente دارای تلویزیون و یک سرویس بهداشتی مجهز هستند و دکوراسیونی ساده و معاصر دارند. نزدیکی به ایستگاه مترو و برخورداری اتاق‌ها از تراس با ویو زیبای خیابان اصلی نیز امتیاز دیگری است که با اقامت در این هتل از آن بهره‌مند خواهید شد.

شروع قیمت از حدود ۱۷۰ یورو

آدرس: Rambla dels Caputxins, 45, Ciutat Vella, 08002 Barcelona, Spain

برای مشاهده اطلاعات بیشتر به وب‌سایت هتل آتیرام اورینت مراجعه کنید.

 

هتل آتیرام اورینت

 

هتل سه ستاره Ramblas Barcelona

 

در میان بهترین هتل‌های بارسلونا اسپانیا، هتل‌های نزدیک به مرکز شهر بارسلونا موقعیت ممتازتری دارند و به علت دسترسی بهتر به خیابان‌های معروف و امکانات رفاهی و خدماتی بیشتر، برای مسافران مناسب‌تر هستند.

هتل سه ستاره رامبلا بارسلون یکی از هتل‌های مرکز شهر بارسلونا است که با رزرو اتاق در آن می‌توانید به نقاط اصلی گردشگری مانند محله گوتیک، کلیسای جامع، منطقه El Born، بندر و منطقه پاسئو د گراسیا با کمتر از ۱۰ دقیقه پیاده‌روی برسید.

سرویس‌دهی ۲۴ ساعته، اتاق‌های مجهز به تراس، تهویه‌مطبوع، مینی بار، تلویزیون و صندوق امانات از ویژگی‌های پایه این هتل هستند. هتل رامبلا که در حاشیه محله گوتیک بارسلونا واقع شده و تا ایستگاه مترو ۲۵۰ متر فاصله دارد، یک‌بار و یک کافی‌شاپ جذاب با طراحی مدرن نیز داراست و برای افرادی که تمایل به میل‌کردن میان‌وعده و غذاهای اصیل اسپانیایی در هتل هستند گزینه‌های خوبی ارائه می‌دهد.

شروع قیمت از حدود ۳۳۵ یورو

آدرس: Ramblas, 33 Barcelona, 08002, España

برای مشاهده اطلاعات بیشتر به وب‌سایت هتل رامبلا مراجعه کنید.

 

هتل رامبلا

 

هتل سه ستاره Exe Mitre

 

برخلاف عده زیادی از گردشگران که اقامت در هتل‌های مرکز شهر بارسلونا و تجربه زندگی پرشور و هیجان اسپانیایی را ترجیح می‌دهند، افرادی هستند که علاقه‌مند به لذت‌بردن از آرامش نقاط دور از مرکز شهر و اقامت در هتل‌های اقتصادی با قیمت مناسب هستند. یکی از ارزان‌ترین هتل‌های بارسلونا که در فضایی آرام در قسمت شمالی شهر و به‌دور از شلوغی‌هاست، هتل Exe Mitre است.

این هتل فضایی راحت، گرم و صمیمی با اتاق‌های دلباز ارائه می‌دهد که تمام جزئیات مهم برای میهمانان در آنها رعایت شده است و به شما کمک می‌کند چند روزی را آسوده سپری کنید.

موقعیت هتل اکس میتر در بالای شهر و در قلب محله سنت گروسی است که در حوالی آن مراکز درمانی متعدد، دانشگاه‌ها و مدارس خصوصی گران‌قیمت قرار دارند. همچنین، این هتل که از هتل‌های خوب بارسلونا است، در نزدیکی Park Güell و جاذبه ارزشمند Casa Vicens واقع شده است و رستوران و ایستگاه‌های حمل‌ونقل عمومی در مجاورت آن پیدا می‌شود.

خدمات لاندری، وای‌فای رایگان و انبار چمدان از امکانات اصلی این هتل هستند که برای تمام مسافران ارائه می‌شوند.

شروع قیمت از حدود ۹۲ یورو

آدرس: Carrer de Bertran, 9, 15, Distrito de Sarrià-Sant Gervasi, 08023 Barcelona, Spain

برای مشاهده اطلاعات بیشتر به وب‌سایت هتل اکس میتر مراجعه کنید.

 

هتل اکس میتر

 

هتل سه ستاره Catalonia Park Guell 

 

خیلی از گردشگران به‌قصد تفریح و آشنایی با فرهنگ و زندگی به سبک اسپانیایی به بارسلون سفر می‌کنند. این افراد بیشتر وقت خود را در ساحل زیبای بارسلون گذرانده و تا پاسی از شب اوقات خود را در میدان کاتالونیا یا کافه‌ها و بارهای شبانه سپری می‌کنند تا از نزدیک با بومیان بارسلونا در ارتباط باشند و خاطرات لذت‌بخشی از سفر به بارسلونا برای خود رقم بزنند.

یکی از بهترین هتل‌های شهر بارسلونا که در لیست هتل‌های اقتصادی و ارزان‌قیمت بارسلونا قرار دارد، هتل پارک گوئل است که برای افرادی که مدت‌زمان کوتاهی در هتل می‌گذرانند و تنها برای رفع نیازهای اساسی مثل خواب و استفاده از خدمات بهداشتی به هتل می‌آیند بسیار مناسب است.

هتل پارک گوئل، هتلی تمیز، مدرن و با امکانات در سطح خوب و کاربردی است که تا جاذبه گردشگری Park Guell تنها یک ربع پیاده‌روی نیاز دارد و به مراکز مهم دیگر مانند خانه‌موزه گائودی، Casa Vicens و Placa de la Vila de Gracia نیز کمتر از دو کیلومتر فاصله دارد.

یک رستوران و بار، تراس، وای‌فای رایگان و خدمات خشک‌شویی و لاندری از امکانات مهم این هتل اقتصادی در بارسلونا هستند.

شروع قیمت از حدود ۶۵ یورو

آدرس: Passeig de la Mare de Déu del Coll, 10, Gràcia, 08023 Barcelona, Spain

برای مشاهده اطلاعات بیشتر به وب‌سایت هتل پارک گوئل مراجعه کنید.

 

هتل پارک گوئل

 

هتل سه ستاره Sunotel Aston 

 

برای طرف‌داران ورزش‌ و تفریحات آبی که دوست دارند بعد از گشت شهری در بارسلون، به هتل برگردند و در استخر هتل یا وان داغ اتاق آبتنی و ریلکس کنند، هتل Sunotel Aston همه چیز را فراهم کرده است.

یک تراس بزرگ و پشت‌بام مجهز، استخر شنا، اتاق‌های مجهز به تلویزیون صفحه تخت و پنجره‌های عایق صدا از ویژگی‌های این هتل هستند که آن را به یکی از بهترین هتل‌های بارسلونا اسپانیا تبدیل کرده‌اند.

هتل سه ستاره sunotel تنها ۳ دقیقه تا ایستگاه مترو فاصله دارد و با قرارگرفتن در مجاورت خیابان Rambla de Catalunya و میدان کاتالونیا نیز از هتل‌های نزدیک به مرکز شهر بارسلونا محسوب می‌شود.

نظرات کاربران درباره این هتل نشان‌دهنده رضایت زیاد آنها از صبحانه مفصل بوفه، رستوران عالی با غذاهای بین‌المللی و خدمات کرایه رایگان دوچرخه است.

شروع قیمت از حدود ۱۰۵ یورو

آدرس: C/ de París, 101, 107, Eixample, 08029 Barcelona, Spain

برای مشاهده اطلاعات بیشتر به وب‌سایت هتل سانوتل استون مراجعه کنید.

 

هتل سانوتل استون

 

بهترین هتل‌ های چهار ستاره بارسلونا

 

بارسلونا با بهره بردن از فرهنگ مردم اسپانیا، معماری خیره‌کننده و جذابیت‌های تاریخی، یکی از مقاصد پرطرف‌دار گردشگری در جهان است. افرادی که به دنبال تجربه لحظاتی خاص در این شهر فوق‌العاده هستند، نیازمند اقامت در هتلی با سطح خدمات بالا و امکانات لوکس هستند. هتل‌های ۴ ستاره بارسلون، این نیازها را با ترکیبی از طراحی شگفت‌انگیز، خدمات برجسته، و امکانات رفاهی فراهم می‌کنند.

در مورد هتل‌های ۴ ستاره بارسلونا می‌توان طیف گسترده‌ای از ویژگی‌ها را بیان کرد. از طراحی مدرن گرفته تا اتاق‌های راحت و رستوران‌های با منوی متنوع. این هتل‌ها سعی در ایجاد تجربه‌ای لوکس و خاص برای مسافران دارند. همچنین، تمرکز بر راحتی و ارائه امکاناتی چون استخرها، اسپا، و سالن‌های ورزشی، این هتل‌ها را به گزینه‌هایی برجسته برای اقامت در بارسلونا تبدیل کرده است.

نکته قابل‌توجه، قیمت هتل‌های ۴ ستاره بارسلونا است که باتوجه‌به امکانات و خدمات آنها معمولاً مناسب بوده و در مقایسه با هتل‌های ۵ ستاره متعادل‌تر است. تمام هتل‌های انتخابی آریاکیاسفر برای تورهای بارسلونا ازبهترین هتل‌های چهار ستاره این شهر هستند.

 

هتل چهار ستاره Royal Ramblas 

 

خیابان رامبلا Rambla مشهورترین و زنده‌ترین خیابان شهر بارسلونا است و اغلب هتل‌های معروف بارسلونا در این خیابان جای دارند. هتل رویال رامبلا یکی از هتل‌های نزدیک به مرکز شهر بارسلونا است که با دسترسی عالی به نقاط مهم از جمله Portal de l'Angel، El Corte Ingles و Barcelona Museum of Contemporary Art یکی از گزینه‌های اقتصادی و مناسب برای اقامت است.

وجود یک مرکز خرید بزرگ و کامل برای خرید شخصی یا سوغات در داخل این هتل به شما کمک می‌کند که اگر فرصت گشتن در مال‌های بزرگ بارسلون و خرید را ندارید، بتوانید به‌راحتی از فروشگاه‌های متنوع آن خریدهای ضروری‌تان را انجام دهید. همچنین امکان کرایه دوچرخه، استفاده از فضای سبز هتل، غذاهای متنوع و باکیفیت رستوران و خدمات لاندری نیز در این هتل برای شما فراهم شده است.

اتاق‌های مجهز هتل رویال رامبلا همگی در اندازه‌بزرگ و با دکوراسیون مدرن و زیبا طراحی شده‌اند و اقامت در آنها تجربه شیرین و راحتی برای شما رقم خواهد زد.

شروع قیمت از حدود ۱۲۵ یورو

آدرس: La Rambla, 117, Ciutat Vella, 08002 Barcelona, Spain

برای مشاهده اطلاعات بیشتر به وب‌سایت هتل رویال رامبلا مراجعه کنید.

 

هتل رویال رامبلا

 

هتل چهار ستاره Travelodge Barcelona Poblenou 

 

بارسلونا، شهری است که در آغازین لحظات صبح درخشان خود، با آفتاب درخشان بر فراز دریای مدیترانه به شما می‌پیوندد. این شهر یک ارتباط آشنا با ساحل دارد و بهترین هتل‌های ساحلی بارسلونا همواره به‌عنوان نقطه‌ای ایدئال برای مسافران این شهر، شناخته شده‌اند.

یکی از بهترین هتل‌های ساحلی بارسلون که از لحاظ قیمت جزو ارزان‌ترین هتل‌های بارسلونا است، هتل SERHS Rivoli Rambla است. این هتل در محله سنتی پوبلنو بهترین گزینه برای استراحت، تفریح و کار است و به لطف موقعیت مکانی عالی، امکانات کامل، راحت و قابل‌دسترسی برای افرادی که به دنبال یک سفر کم‌هزینه و کوتاه هستند، ارائه می‌دهد.

سواحل Bogatell، Mar Bella و Nova Icaria نزدیک‌ترین سواحل دیدنی در مجاورت هتل هستند که در هر ساعتی از شبانه‌روز به‌سرعت و آسانی به آنها دسترسی خواهید داشت.

این هتل یک طراحی مینیمال، ساده و خلوت دارد و برای مسافرانی که به دکوراسیون ساده و سبک مدرن علاقه‌مند هستند مناسب است. بار، کافه، رستوران با منوی متنوع و خوشمزه و تراس دلباز با چشم‌انداز فوق‌العاده از ویژگی‌های جذاب دیگر این هتل هستند.

شروع قیمت از حدود ۶۶ یورو

آدرس: C/ de Llull, 170, Sant Martí, 08005 Barcelona, Spain

برای مشاهده اطلاعات بیشتر به وب‌سایت هتل تراولودج بارسلونا پوبلنو مراجعه کنید.

 

هتل تراولودج بارسلونا پوبلنو

 

هتل چهار ستاره Hotel ILUNION Barcelona

 

هتل ILUNION بارسلونا یکی دیگر از هتل‌های ساحلی بارسلون است که دارای چشم‌اندازهای فوق‌العاده از دریا، ساحل و غروب آفتاب در مدیترانه است. این هتل، تجربه بی‌نظیری از انجام فعالیت‌های دریایی و آفتاب‌گرفتن برای شما به ارمغان می‌آورد.

اتاق‌های بزرگ، روشن و آرام برای استراحت پس از یک روز طولانی کاری یا تفریحی در این هتل طراحی شده‌اند و تمامی آنها با وای‌فای رایگان، تلویزیون فلت، مینی بار و اسپیکر تجهیز شده‌اند.

به‌عنوان یک هتل ۴ ستاره در بارسلونا، خارج از خود اتاق نیز، طیف گسترده‌ای از خدمات و آپشن‌ها برای شما تدارک دیده شده‌اند که تضمین می‌کنند که اقامت دلپذیری در بارسلونا خواهید داشت. رستوران‌هایی برای پذیرایی از هر سلیقه، استخر روباز روی پشت‌بام، سالن ورزشی با مدرن‌ترین تجهیزات تناسب‌اندام، اتاق کامپیوتر، اتاق کار، بار، تراس و چتر ساحلی از جمله این امکانات هستند.

فاصله این هتل تا میدان اصلی شهر حدود ۴.۵ کیلومتر است و دسترسی به آن از طریق سرویس حمل‌ونقل عمومی بسیار آسان است.

شروع قیمت از حدود ۱۱۰ یورو

آدرس: C/ de Ramon Turró, 196, 198, Sant Martí, 08005 Barcelona, Spain

 

هتل ایلونیون

 

هتل چهار ستاره Barcelona Princess

 

هتل پرینسس بارسلونا، یک جواهر لوکس در قلب بارسلونا است که با افتخار به‌عنوان یک هتل چهار ستاره معتبر و شیک شناخته می‌شود. این هتل با موقعیت برجسته‌ای در منطقه Poblenou واقع شده و به فاصله کوتاهی از سواحل دریای مدیترانه و مرکز شهر بارسلون و میدان کاتالونیا قرار دارد. ساختمانی مرتفع و بلند با طراحی مدرن که به مهمانان خود چشم‌اندازی خیره‌کننده از شهر و دریا ارائه می‌دهد.

Hotel Barcelona Princess یکی از لوکس‌ترین هتل‌های چهارستاره بارسلونا است که با اتاق‌های راحت و تمیز، بار، روف‌گاردن، رستوران‌های با منوی متنوع، اسپا و امکان کرایه دوچرخه تمامی خواسته‌های مسافران را برآورده می‌کند. استخر آسمانی زیبا در پشت‌بام هتل و سالن ورزشی مجهز نیز تجربه تفریحی فراموش‌نشدنی را برای مهمانان ایجاد می‌کنند.

معماری این هتل نمادی از سبک مدرن و آوانگارد است که حتی از بیرون به ایجاد نمای مجلل شهر کمک می‌کند. علاوه بر سواحل زیبای مدیترانه، مرکز خرید Diagonal Mar ، Parc del Fòrum و Port Fòrum از اماکن جذاب اطراف این هتل هستند.

این هتل دارای ۳۶۳ اتاق مجهز و فضاهای ایدئال برای انواع رویدادها در بارسلونا است. همچنین یک استخر شنا و سولاریوم به ارتفاع ۸۵ متر در طبقه ۲۳ با مناظر دریایی دیدنی، رستوران مجلل با تراس دلباز، تخت مخصوص آفتاب‌گرفتن و مرکز سونا در آن وجود دارد.

شروع قیمت از حدود ۱۱۰ یورو

آدرس: Av. Diagonal, 1, Sant Martí, 08019 Barcelona, Spain

برای مشاهده اطلاعات بیشتر به وب‌سایت هتل پرینسس مراجعه کنید.

 

هتل پرینسس

 

هتل چهار ستاره Hotel SERHS Rivoli Rambla 

 

اقامت در هتل‌های مرکز شهر بارسلونا، به‌خصوص هتل‌های خیابان رامبلا، حال و هوای دیگری دارد. اگر از آن دسته گردشگرانی هستید که می‌خواهید در قلب شهر بارسلون، شور و هیجان زندگی، معاشرت‌های روزمره و رفت‌وآمد مردم را در تمام شبانه‌روز شاهد باشید، در نقشه هتل‌های بارسلونا به هتل‌های خیابان رامبلا بیشتر توجه کنید.

هتل SERHS Rivoli Rambla باتوجه‌به موقعیت استراتژیک خود که درست چند متر دورتر از پلازا کاتالونیای مشهور واقع شده، به دسترسی آسان به اماکن دیدنی بارسلونا، فروشگاه‌ها، رستوران‌ها و مراکز فرهنگی اطراف شهر معروف است. فضاهای شیک و مدرن، اتاق‌های لوکس و تجهیزات رفاهی نیز نکته دیگری است که در این هتل توجه مسافران را به خود جلب می‌کند.

از لحاظ معماری، این هتل ۴ ستاره در بارسلون در یک ساختمان نئوکلاسیک واقع شده است که جزئیات تاریخی را با امکانات مدرن ترکیب می‌کند و به مهمانان ما اجازه می‌دهد تا در مرکز شهر، در یک مکان پر جنب‌وجوش که روزانه هزاران نفر در آن بالا یا پایین می‌روند، اقامت کنند.

باشگاه ورزشی با چشم‌انداز زیبا و سرزنده شهر، رستوران مجهز با غذاهای متنوع، بوفه کامل صبحانه، تراس رو به خیابان اصلی، نورپردازی معاصر و دکوراسیون و فرنیچر بسیار شیک و نقاشی‌های زیباروی دیوارهای داخلی هتل، آن را به امضای شهر کاتالان‌ها تبدیل کرده‌اند.

شما می‌توانید قهوه بعدازظهر خود را در حیاط یا تراس بزرگ با چشم‌انداز محله گوتیک بارسلون بنوشید و از مناظر سرسبز و تمیز شهر با جلوه رمانتیک و رنگی آنها لذت ببرید.

شروع قیمت از حدود ۱۲۰ یورو

آدرس: La Rambla, 128, 7a planta, Ciutat Vella, 08002 Barcelona, Spain

برای مشاهده اطلاعات بیشتر به وب‌سایت هتل سرهس ریوولی رامبلا مراجعه کنید.

 

هتل سرهس ریوولی رامبلا

 

لوکس‌ ترین هتل‌ های پنج ستاره بارسلونا 

 

بارسلونا، شهری است که آهنگ فرهنگ، هنر و زندگی با تاریخ اجتماعی غنی، افسانه‌ای جذاب از آن ساخته است. با این ویژگی‌ها در شهری مهمان‌نواز، انتظارات مسافران برای اقامت نیز به‌اندازه‌ای بالاست که از هتل‌های ۵ ستاره بارسلونا انتظار می‌رود که به‌عنوان نمادی از لوکس بودن و شکوه شناخته شوند.

بهترین هتل‌های ۵ ستاره بارسلون با امکانات بی‌نظیر، خدمات بی‌نقص و طراحی هوشمندانه و ممتاز، تلاش می‌کنند تا تجربه اقامتی استثنایی و لحظاتی فراموش‌نشدنی را به مسافران ارائه دهند. اندازه اتاق‌ها در هتل‌های ۵ ستاره بارسلونا بزرگ‌تر از هتل‌های ۴ ستاره است و در طراحی داخلی این هتل‌ها از لوازم و تجهیزات گران‌قیمت‌تر و لوکس‌تر استفاده شده است.

در ادامه بادقت به امکانات و ویژگی‌های منحصربه‌فرد هتل‌های بارسلون در اسپانیا می‌پردازیم. از اتاق‌های لاکچری گرفته تا رستوران‌های مجلل، امکانات رفاهی ممتاز، اسپاهای شگفت‌انگیز، سالن‌ها ورزشی مجهز و سرویس‌دهی ۲۴ ساعته.

 

هتل پنج ستاره NH Collection Barcelona Gran Hotel Calderón

 

گردشگرانی که هتل‌های گران‌قیمت بارسلون را انتخاب می‌کنند، اغلب به دنبال تجربه‌های لوکس، راحتی و خدمات بی‌نقص هستند. هتل پنج ستاره NH Collection یکی از بهترین هتل‌های بارسلونا اسپانیا است که ترکیبی از طراحی زیبا، امکانات رفاهی برجسته، و دسترسی آسان به نقاط مهم شهر را ارائه می‌دهد.

مجموعه NH، درست در وسط منطقه اکسامپل شهر بارسلونا دارد و با یک پیاده‌روی ۱۰ دقیقه‌ای به خیابان رامبلا می‌رسد. همچنین Passeig de Gràcia که زیباترین مرکز خرید شهر است و ساختمان‌ها و مناظر زیبایی مانند casa mila، La sagrada Familia، Batllo و موزه پیکاسو نیز در نزدیکی آن قرار دارند.

این هتل ۱۱ طبقه ۲۵۵ اتاق دارد که اتاق‌های طبقات بالاتر منظره پانورامیک شهر را به نمایش می‌گذارند و در کل اتاق‌های تراس‌دار این هتل بیشتر مورد استقبال هستند.

این هتل دارای یک استخر شنا در پشت‌بام است که منظره‌ای ۳۶۰ درجه و تماشایی از بارسلونا دارد. در کنار آن یک سولاریوم قرار دارد و اگر می‌خواهید ورزش کنید، باشگاه ورزشی مجهز نیز در دسترس شما قرار دارد.

طراحی این هتل بسیار مدرن و مینیمال است و اغلب از رنگ‌های خنثی و الِمان‌های سبُک و خاص در آن استفاده شده است.

شروع قیمت از حدود ۱۶۰ یورو

آدرس: Rambla de Catalunya, 26, Eixample, 08007 Barcelona, Spain

برای مشاهده اطلاعات بیشتر به وب‌سایت ان اچ کالکشن گرن کالدرون مراجعه کنید.

 

هتل ان اچ کالکشن گرن کالدرون

 

هتل پنج ستاره Eurostars Grand Marina 

 

گراند مارینا یورواستار به‌عنوان یک هتل منحصربه‌فرد و آوانگارد با ماهیت مدیترانه‌ای شناخته می‌شود. تمامی دکوراسیون و تأسیسات این هتل ۵ ستاره سرشار از هنر و خلاقیت طراحی است و پلکان مارپیچی چشمگیر آن توسط معمار لئومینگ پی، خالق هرم موزه لوور در پاریس طراحی شده است. این هتل علاوه بر پیشنهاد معماری و زیبایی چشمگیر خود، آثار هنرمندان متعهد را به نمایش می‌گذارد و نمایشگاه‌های موقت هنر آوانگارد را در فضایی دلنشین ارائه می‌دهد.

نفوذ نور و درخشش مدیترانه در اتاق‌ها و سالن‌های مختلف این هتل، فضاهای متنوع مشرف به بندر، خدمات اسپا، استخر روباز، ایوان black marina برای استراحت حین تماشای غروب آفتاب بر فراز مدیترانه و رستوران در فضای باز با آب‌وهوای مطبوع از ویژگی‌های این هتل هستند که هرکس را برای اقامت در آن وسوسه می‌کنند.

از نظر دسترسی، موقعیت این هتل در فاصله ۰.۵ کیلومتر از خیابان رامبلا، ۰.۵ کیلومتر از موزه ماری تایم و ۰.۶ کیلومتر از نماد برجسته کلمبوس قرار دارد.

شروع قیمت از حدود ۱۵۰ یورو

آدرس: Moll de Barcelona, S/N, Ciutat Vella, 08039 Barcelona, Spain

برای مشاهده اطلاعات بیشتر به وب‌سایت هتل گراند مارینا یورواستار مراجعه کنید.

 

هتل گراند مارینا یورواستار

 

هتل پنج ستاره InterContinental Barcelona, an IHG Hotel 

 

معمولاً توریست‌های حرفه‌ای و کاربلد، در انتخاب هتل به موقعیت جغرافیایی و میزان دسترسی به نقاط دیدنی شهر را مدنظر قرار می‌دهند. هتل ۵ ستاره اینترکانتیننتال بارسلونا که در قلب منطقه مونجویک Montjuic قرار دارد، پایگاه مناسبی برای لذت‌بردن از تمام پیشنهادها و جاذبه‌های شهری است.

طراحی داخلی این هتل در توجه به جزئیات و استفاده از آیتم‌های ظریف و دقیق شاهکار بوده و با ایجاد فضایی موزون و زیبا، سرویس‌دهی بی‌نقص و امکانات رفاهی کامل و تخصصی انتخاب ایدئالی برای میهمانان VIP به نظر می‌رسد.

فاصله هتل InterContinental تا مرکز شهر بارسلون نسبتاً زیاد است، بااین‌حال دسترسی از طریق سرویس ۲۴ ساعته هتل و سایر روش‌های حمل‌ونقل عمومی امکان‌پذیر و آسان است.

اتاق‌های بسیار بزرگ، فرنیچر شیک و در طیف رنگی آرامش‌بخش، بار، روف‌گاردن با چشم‌انداز نفس‌گیر مناظر زیبای بارسلون، اجرای موسیقی زنده در روزهای خاص هفته، رستوران‌های شیک با غذاهای بین‌المللی درجه یک و تلویزیون هوشمند ۵۵ اینچ در هر اتاق از ویژگی‌های این هتل مجلل است.

شروع قیمت از حدود ۱۵۵ یورو

آدرس: Av. de Rius i Taulet, 3, Distrito de Sants-Montjuïc, 08004 Barcelona, Spain

برای مشاهده اطلاعات بیشتر به وب‌سایت هتل اینترکانتیننتال بارسلونا مراجعه کنید.

 

هتل اینترکانتیننتال بارسلونا

 

هتل پنج ستاره Majestic Hotel & Spa Barcelona 

 

هتل لاکچری مجستیک، نمادی از برتری یک هتل در قلب Paseo de Gracia بارسلونا است که از سال ۱۹۱۸ تا امروز همواره در لیست گران‌قیمت‌ترین هتل‌های بارسلون بوده است.

با اقامت در این هتل رؤیایی، علاوه بر دسترسی آسان به مناطق تجاری، شعب معروف‌ترین برندهای مد در دنیا و مراکز خرید بارسلونا، به‌راحتی می‌توانید از ساختمان‌های با امضای گائودی، معمار شهیر، بازدید کنید.

روف‌گاردن، یا تراس زیبای واقع در پشت‌بام هتل مجستیک اسپا، به شما اجازه می‌دهد با یک نگاه برترین نمادهای بارسلون از جمله Sagrada Familia، Casa Batllóو Glòries Tower را تماشا کنید.

اینجا مکانی ایدئال برای استراحت و امتحان‌کردن منوی غذاهای متنوع است و بهترین نوشیدنی‌های بین‌المللی را به شما پیشنهاد می‌دهد. شب‌های تابستان در این هتل، ریتم غروب با موسیقی djهای معروف آغاز می‌شود و این احساس لذت‌بخش تا پاسی از شب ادامه می‌یابد.

تجربه منحصربه‌فرد اسپا و ماساژ، سالن ورزشی با تجهیزات به‌روز تناسب‌اندام، استخر، بار و کافه‌های شیک با سرویس‌دهی بی‌نظیر از مشخصاتی هستند که اقامت در این هتل رمانتیک در بارسلون را تجربه‌ای فراموش‌نشدنی می‌کنند.

شروع قیمت از حدود ۳۱۰ یورو

آدرس: Pg. de Gràcia, 68, L'Eixample, 08007 Barcelona, Spain

برای مشاهده اطلاعات بیشتر به وب‌سایت هتل مجستیک رامبلا مراجعه کنید.

 

هتل مجستیک

 

هتل پنج ستاره Arts Barcelona 

 

در میان بهترین هتل‌های ساحلی بارسلونا، هتل ۵ ستاره Arts بارسلونا یکی از گزینه‌های استثنایی است که از کوچک‌ترین جزئیات آن تجمل و آسایش منعکس می‌شود.

هتل آرتس بارسلونا که از گران‌ترین هتل‌های بارسلون است، یک نقطه عطف در شهر با اعتبار کامل برای اقامت است. در میان تمام هتل‌های ساحلی بارسلونا، این هتل بلندترین ساختمان مشرف به مدیترانه را داراست که باعث شده منظره پانورامیک ساحلی از طبقات مختلف آن در ترکیب با خدمات رفاهی و امکانات لوکس هتل، بدون هیچ زحمتی آرامش و تجمل واقعی را به شما هدیه دهند.

اتاق‌های وسیع، سوئیت‌ها و پنت‌هاوس‌های لوکس و خدماتی مانند استخر بزرگ مشرف به باغ، اسپا، مرکز خرید عالی، سالن‌های ورزشی مجهز، سالن زیبایی شیک و بار کنار استخر از جمله امکاناتی هستند که با اقامت در این هتل نزدیک به ساحل در بارسلونا از آنها بهره‌مند خواهید شد.

شروع قیمت از حدود ۴۳۰ یورو

آدرس: Carrer de la Marina, 19-21, Ciutat Vella, 08005 Barcelona, Spain

برای مشاهده اطلاعات بیشتر به وب‌سایت هتل آرتس بارسلونا مراجعه کنید.

 

هتل آرتس بارسلونا

 

بهترین موقع سال برای رزرو هتل در بارسلونا 

 

بارسلونا یک شهر گردشگری محبوب است که در طول سال پذیرای مسافران زیادی از سراسر دنیاست. هر فصل بارسلون دارای جذابیت‌های خاص خود است، بااین‌حال، ویژگی‌های هر فصل ممکن است تأثیرات مختلف بر رزرو هتل شما داشته باشد.

در ادامه بهترین زمان رزرو هتل در بارسلون را بشناسید و باتوجه‌به آن برای سفر خود برنامه‌ریزی کنید.

 

رزرو هتل های بارسلون در بهار (مارس - مه) 

 

در آب‌وهوای ملایم بهاری و هنگام شکوفایی طبیعت بارسلونا، تعداد گردشگران افزایش می‌یابد، اما هنوز به‌اندازه تابستان ازدحام وجود ندارد. از طرفی، اکثر جاذبه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی در این فصل قابل‌استفاده هستند و به همین دلیل قیمت هتل‌های این شهر معمولاً بالاست.

 

رزرو هتل های بارسلون در تابستان (ژوئن - اوت) 

 

بارسلونا شهری ساحلی است و اغلب افراد روی فعالیت‌های تابستانی ساحلی این شهر حساب می‌کنند، پس بدیهی است بیشترین تعداد گردشگران در این فصل سفر به بارسلون را برنامه‌ریزی می‌کنند و قیمت هتل‌های بارسلونا در تابستان در اوج خود است.

فستیوال‌های اسپانیا، کنسرت‌ها و جشنواره‌های مختلف نیز در تابستان عده زیادی را به بارسلون می‌کشاند.

 

رزرو هتل های بارسلون در پاییز (سپتامبر - نوامبر) 

 

هوای بارسلون در پائیز خنک‌تر از تابستان است، اما هنوز آفتابی و خوب است. تعداد گردشگران در این فصل کاهش می‌یابد و قیمت اغلب هتل‌ها با تخفیف پیشنهادهای ویژه ارائه می‌شود.

 

رزرو هتل های بارسلون در زمستان (دسامبر - فوریه) 

 

بارسلونا زمستانی پربارش دارد و کمترین تعداد گردشگر را در فصل زمستان به‌خصوص در ماه‌های دسامبر، ژانویه و فوریه به خود می‌بیند. ناگفته نماند بازارهای سال نو و مراسم کریسمس این شهر ساحلی طرف‌داران خود را دارند، بااین‌حال در مقایسه با سایر ماه‌ها، ارزان‌ترین هتل‌ها در بارسلون را در این موقع از سال پیدا می‌کنید.

 

بهترین منطقه بارسلون برای رزرو هتل

 

بارسلونا یک شهر بزرگ با مناطق جذاب مختلف است. انتخاب بهترین منطقه برای رزرو هتل بستگی به سلیقه شما، نیازهای سفر، و فعالیت‌هایی که می‌خواهید انجام دهید دارد. در اینجا، مهم‌ترین نقاط شهر بارسلون و ویژگی‌های آنها را برای رزرو هتل با هم مرور می‌کنیم.

 

هتل های بارسلون

 

بهترین هتل‌ های مرکز شهر بارسلونا

 

از مزایای رزرو هتل در مرکز شهرو حوالی خیابان Ramblas یا میدان کاتالونیا، نزدیکی به بسیاری از جاذبه‌های گردشگری، فروشگاه‌ها و رستوران‌های بارسلون و تجربه زندگی شبانه و بیداری شهر در ساعات پایانی روز است. این منطقه پر از توریست است و قیمت هتل‌های بارسلونا در آن ممکن است گران‌تر باشد؛ اما عمدتاً در این منطقه هتل‌های مختلف سه ستاره تا پنج‌ستاره با درجات رفاهی و خدماتی گوناگون پیدا می‌شوند.

بهترین هتل‌های مرکز شهر بارسلون عبارت‌اند از هتل Princess، هتل Ramblas و هتل NH Collection Barcelona Gran Hotel Calderón.

 

بهترین هتل‌ ها در منطقه گران‌ قیمت بارسلونا 

 

گران‌ترین هتل‌های بارسلونا در نزدیکی مناطقی مثل خیابان Ramblas، Eixample، Passeig de Gràcia، Gothic Quarter و Poblenou قرار دارند. قیمت هتل‌ها در این مناطق هرکدام به دلایل مختلفی مثل نزدیکی به خط ساحلی، معماری ساختمان‌های زیبا و نزدیکی به مراکز خرید معتبر و فروشگاه‌های لوکس و برند بالاست.

گران‌ترین هتل‌های بارسلونا در این مناطق عبارت‌اند از هتل Majestic hotel and spa، هتل Arts Barcelona و هتل W Barcelona.

 

بهترین هتل‌ ها در منطقه معمولی بارسلونا 

 

منطقه Arenas de Barcelona و خیابان Diagonal جزو مناطق معمولی و متوسط بارسلونا هستند و هتل‌هایی با بازه قیمتی متوسط دارند. مراکز خرید مختلف، کافه‌ها و رستوران‌های کوچک و بزرگ و بعضی ساختمان‌های قدیمی با معماری زیبا از ویژگی‌های این مناطق هستند. هتل Arenas Atiram و Hotel Barcelona Princess بهترین هتل‌های این بخش از شهر بارسلون هستند.

 

ارزان‌ ترین هتل‌ های بارسلونا در مناطق پایین‌ شهر

 

منطقه‌هایی که ارزان‌ترین هتل‌های بارسلونا را در خود جای‌داده‌اند، معمولاً بافاصله زیاد از مرکز شهر قرار گرفته‌اند و ممکن است دسترسی کمتری به اماکن گردشگری داشته باشند. اما هتل‌ها در آنجا معمولاً به قیمت‌های پایین‌تری در مقایسه با مناطق مرکزی شهر ارائه می‌شوند. مثلاً منطقه Horta-Guinardó و Ciutat Vella هتل‌های ارزان زیادی دارد که تا ساحل هم فاصله کمی دارند. گزینه‌های مناسب در این منطقه شامل هتل Condal Barcelona و هتل para-lel می‌شوند. در پایان برای کسب اطلاعات بیش‌تر در ارتباط با هتل‌های تور اسپانیا آریا کیا سفر با کارشناسان مجموعه تماس حاصل فرمائید تا اطلاعات دقیق‌تری کسب نمائید.

 

دیدگاه ها:

نیما ابراهیمی
۰۷ تیر ۱۴۰۳

هتل Arts Barcelona خیلی تمیز و عالی بود تقریبا 2 سال پیش رفتم

دیدگاهتان را بنویسید


رزرو