• تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • توسط: ادمین
  • زمان مطالعه: ۹ دقیقه

۱۰ مورد از بهترین هتل‌ های آتن که باید بشناسید

 

آتن، با تاریخچه‌ای عظیم در فرهنگ و تاریخ، یکی از شهرهای پرجاذبه یونان و یکی از مقاصد محبوب گردشگران سراسر جهان است. در آتن هتل‌ها و اقامتگاه‌های متنوعی وجود دارد که هرکدام ویژگی‌ها و خدمات منحصربه‌فردی به مسافران ارائه می‌دهند. برای اینکه در مدت اقامت در این شهر تاریخی تجربه لذت‌بخشی داشته باشید، در ادامه ۱۰ مورد از بهترین هتل‌های آتن را معرفی خواهیم کرد تا در تور پاریس رم آتن بهترین انتخاب‌ها را برای دیدن جاهای دیدنی آتن داشته باشید.

 

۱. هتل سوفیتل آتن، Sofitel Athens Hotel

 

هتل سوفیتل یکی از هتل‌های پنج‌ستاره آتن است که در فاصله ۵۰ متری فرودگاه بین‌المللی این شهر قرار دارد. این هتل دارای اسپا و استخر سرپوشیده آب گرم و چشم‌اندازی رو به فرودگاه است. در همه جای این هتل می‌توان از امکان وای‌فای رایگان استفاده کرد. همه اتاق‌ها مدرن و مجهز به عایق صدا و تخت‌های راحت هستند. به‌علاوه همه اتاق‌ها دارای تهویه‌مطبوع، تلویزیون ماهواره‌ای و میز کار هستند. شاید جالب باشد بدانید که سرویس‌های بهداشتی اتاق‌ها بسیار لوکس هستند. در سرویس‌های بهداشتی از سنگ مرمر و تجهیزات بهداشتی به روزی استفاده شده است.

برای صرف غذا هم می‌توانید به رستوران هتل سوفیتل آتن اعتماد کنید. این رستوران غذاهای یونانی و بین‌المللی لذیذی سرو می‌کند. خدمات اسپای هتل نیز شامل سونا، ماساژ و فیشال است. اگرچه هتل سوفیتل در ۲۸ کیلومتری مرکز شهر آتن قرار دارد؛ اما امکانات و وسایل حمل‌ونقل عمومی خوبی در دسترس است که به‌راحتی می‌توان به مرکز شهر رفت‌وآمد کرد.

هزینه هر شب اقامت: از ۳۰۰ یورو به بالا

 

سوفیتل آتن

 

۲. هتل اوریپیدس، Evripides Hotel

 

هتل ۲ ستاره اوریپیدس در مرکز شهر آتن قرار دارد و پیاده تنها چند دقیقه تا منطقه زیبای پلاکا فاصله دارد. اگر به تراس این هتل بروید، نمای زیبایی از آکروپولیس و شهر آتن را خواهید دید. این هتل با وجود ۲ ستاره بودن، مجهز به یک سالن ورزشی کوچک و سونا است. اتاق‌های هتل مجهز به تلویزیون ماهواره‌ای، یخچال و صندوق امانات هستند. هر اتاق دارای تهویه‌مطبوع و حمام اختصاصی با دوش و سشوار است. وای‌فای رایگان نیز در همه جای هتل در دسترس است.

اگر می‌خواهید از خوردن صبحانه بیشترین لذت را ببرید، به باغ روی پشت‌بام در طبقه هفتم هتل بروید و صبحانه خود را آنجا میل کنید. هتل اوریپیدس در ۶۰۰ متری ایستگاه مترو موناستیراکی واقع شده است و دسترسی آسانی به تمام جاذبه‌ها و همچنین فرودگاه بین‌المللی آلفتریوس ونیزلوس دارد. مهم‌تر از همه اینکه این هتل تنها ۱.۵ کیلومتر با موزه آکروپولیس فاصله دارد.

هزینه هر شب اقامت: از ۹۱.۵ یورو به بالا

 

هتل اوریپیدس

 

۳. هتل کاسموس، Cosmos Hotel

 

هتل ۲ ستاره کاسموس که از جمله هتل‌های ارزان آتن است، تقریباً در مرکز شهر و در ۵۰ متری ایستگاه مترو متاکسورژیو واقع شده است. همه اتاق‌های این هتل مجهز به تهویه‌مطبوع و وای‌فای رایگان هستند. بزرگ‌ترین مزیت این هتل این است که تنها ۵ دقیقه با مترو فاصله دارد. اتاق‌های این هتل اگر چه به‌صورت ساده مبله شده‌اند؛ ولی هر کدام بالکنی دارند که می‌توان از دیدن منظره شهر در آنجا لذت برد. به‌علاوه همه اتاق‌ها دارای میز کار و حمام خصوصی هستند.

مناطق زیبای پلاکا و موناستیراکی حدود ۲ کیلومتر با این هتل فاصله دارند. برای دیدن یکی از مهم‌ترین جاهای دیدنی آتن یعنی موزه ملی باستان‌شناسی هم کافی است، ۱۰ دقیقه از هتل به سمت این موزه پیاده‌روی کنید. منطقه کیرامیکوس هم که به‌خاطر تفریحات شبانه و رستوران‌های متنوع معروف است، تنها ۵ دقیقه با ماشین از این هتل فاصله دارد.

هزینه هر شب اقامت: از ۵۲.۵ یورو به بالا

 

هتل کاسموس

 

۴. هتل دیروس، Diros Hotel

 

یکی دیگر از هتل‌های خوب در آتن، هتل ۳ ستاره دیروس است که در مرکز شهر قرار دارد و تنها ۱۰۰ متر با ایستگاه مترو اومونویا و به‌اندازه ۱۰ دقیقه پیاده‌روی تا جاذبه‌های گردشگری مهم آتن فاصله دارد. همه اتاق‌های این هتل مجهز به وای‌فای رایگان هستند.

از جذابیت‌های این هتل، رنگ پاستیلی دیوارهای اتاق‌ها و همچنین بالکن خصوصی هر اتاق هستند. به‌علاوه در همه اتاق‌ها تلویزیون، تهویه‌مطبوع و حمام اختصاصی وجود دارد. در قسمت بار هتل انواع نوشیدنی‌ها اعم از قهوه و آبمیوه تازه سرو می‌شود. بارها، رستوران‌ها و کافه‌های متعدد دیگری هم در چندقدمی مناطق زیبای پلاکا و موناستیراکی وجود دارند.

تئاتر ملی درست روبروی هتل دیروس قرار دارد. به‌علاوه این هتل در ۱.۵ کیلومتری مرکز خرید ارمو قرار دارد که یکی از مطرح‌ترین مراکز خرید آتن است و در ۲ کیلومتری آکروپولیس واقع شده است. این هتل همچنین یک پارکینگ اختصاصی هم دارد.

هزینه هر شب اقامت: از ۶۸ یورو به بالا

 

هتل دیروس

 

۵. هتل گراند حیات، Grand Hyatt Athens

 

هتل ۵ ستاره گراند حیات که از هتل‌های معروف آتن به‌حساب می‌آید، در آگوست ۲۰۱۸ افتتاح شد. این هتل دارای یک آبگرم، استخر و یک تراس روی پشت‌بام است که چشم‌انداز خیره‌کننده‌ای از آکروپولیس را به نمایش می‌گذارد. همه اتاق‌های این هتل دارای تهویه‌مطبوع، مبلمان زیبا و فناوری‌های مدرن هستند. از دیگر امکانات این هتل لوکس می‌توان به سالن ورزش ۲۴ ساعته آن اشاره کرد.

هر اتاق و سوئیت در گراند حیات با آثار هنری معاصر تزئین شده است و دارای یک تلویزیون صفحه تخت ۵۵ اینچی، میز کار و یک مینی بار است. همه اتاق‌ها دارای سرویس‌های بهداشتی مرمری، حوله حمام و سشوار هستند. علاوه بر صندوق امانات شما می‌توانید از سرویس ۲۴ ساعته نیز بهره‌مند شوید. جالب‌تر از همه اینکه در برخی اتاق‌ها یک لپ‌تاپ هم وجود دارد.

اگر به غذاهای مدیترانه‌ای و آسیایی علاقه دارید، رستوران این هتل انتخاب خوبی برای شماست. این هتل همچنین یک مرکز تجاری و چندین اتاق جلسه که به فناوری‌های پیشرفته مجهز هستند، دارد که از آن‌ها می‌توانید برای ایونت‌های خصوصی یا کاری استفاده کنید.

این هتل فوق‌العاده در فاصله کمی از مرکز شهر واقع شده و تا بندر پیرئوس ۲۰ دقیقه با ماشین و با آکروپولیس هم ۳ کیلومتر فاصله دارد. فرودگاه بین‌المللی الفتریوس ونیزلوس هم در ۳۲ کیلومتری این هتل قرار گرفته است.

هزینه هر شب اقامت: از ۱۱۳ یورو به بالا

 

هتل گراند حیات

 

۶. هاستل پلا این، Pella Inn Hostel

 

هاستل پلا این تنها ۲ دقیقه پیاده تا میدان موناستیراکی که چندین رستوران، بار و بازار معروف آتن در آن واقع شده فاصله دارد. روی بام این هاستل یک‌بار نوشیدنی وجود دارد که از آنجا می‌توانید از دیدن آکروپولیس لذت ببرید. در محیط‌های عمومی هاستل پلا این نیز می‌توان از وای‌فای رایگان استفاده کرد.

نکته جالب‌توجه اینکه در این اقامتگاه، اتاق‌های متنوعی وجود دارد از اتاق‌های خصوصی گرفته تا اتاق‌های دارای تخت‌های دونفره (با یا بدون حمام مشترک). اتاق‌های این هاستل روشن، دارای تهویه‌مطبوع و برخی از آن‌ها دارای بالکن هم هستند.

ازآنجاکه این هاستل تقریباً در مرکز آتن واقع شده، دسترسی خوبی به حمل‌ونقل عمومی دارد. موزه آکروپولیس در ۸۰۰ متری و میدان سینتاگما در ۱.۵ کیلومتری این هاستل قرار دارند.

هزینه هر شب اقامت: از ۷۴.۴۳ یورو به بالا

 

هاستل پلا این

 

۷. هتل باس بوتیک آتن، Boss Boutique Athens Hotel

 

باس بوتیک از هتل‌های چهارستاره آتن است که در فاصله ۱.۱ کیلومتری از مرکز شهر و ۴۰۰ متری میدان اومونیا قرار دارد. فاصله آن تا تئاتر ملی هم کمتر از ۴۰۰ متر است. از جمله امکانات این هتل می‌توان به وای‌فای رایگان در همه جای هتل اشاره کرد. اتاق‌های این هتل مجهز به تهویه‌مطبوع، میز کار، کتری‌برقی، یخچال، صندوق امانات، تلویزیون صفحه تخت و حمام اختصاصی هستند.

یکی از جذابیت‌های این هتل برای عاشقان صبحانه این است که هر روز، صبحانه آمریکایی سرو می‌شود. فرودگاه الفتریوس ونیزلوس نیز در ۲۹ کیلومتری هتل باس بوتیک قرار دارد.

هزینه هر شب اقامت: از ۱۰۸.۲۵ یورو به بالا

 

هتل باس بوتیک آتن

 

۸. هتل دورین، Dorian Inn - Sure Hotel Collection by Best Western

 

هتل ۳ ستاره دورین که یکی از هتل‌های خوب اتن هم هست در قلب آتن واقع شده و تنها ۲ دقیقه پیاده تا ایستگاه مترو اومونیا فاصله دارد و دارای یک استخر و یک رستوران در طبقه بالا است. این رستوران چشم‌اندازی عالی از آکروپولیس و جزایر سارونیک دارد. اتاق‌های مدرن هتل دورین دارای تهویه‌مطبوع، کف چوبی، تلویزیون ماهواره‌ای و یخچال هستند. به‌علاوه وای‌فای رایگان در همه جای هتل در دسترس است.

یکی از مزیت‌های این هتل را می‌توان سرو صبحانه یونانی در اتاق‌ها دانست. اگر به غذاهای مدیترانه‌ای علاقه دارید، می‌توانید برای ناهار و شام به رستوران این هتل که در طبقه ۱۲ ام قرار دارد، بروید. برای صرف نوشیدنی هم می‌توانید به بار روی پشت‌بام بروید و از موسیقی آرامش‌بخش لذت ببرید.

هتل دورین تا خیابان ارمو که مغازه‌ها و کافه‌های زیادی دارد، ۱۰ دقیقه پیاده و تا موزه آکروپولیس ۱.۵ کیلومتر فاصله دارد.

هزینه هر شب اقامت: از ۱۶۵ یورو به بالا

 

هتل دورین

 

۹. هتل الیکون، Hotel Elikon

 

هتل ۲ ستاره الیکون از هتل‌های داخل شهر آتن است که ۳ دقیقه پیاده تا ایستگاه مترو اومونیا و تنها ۵۰ متر تا رستوران‌ها و فروشگاه‌ها فاصله دارد. هتل الیکون اگرچه ۲ ستاره است؛ اما امکان دسترسی رایگان به وای‌فای را برای مهمانان خود فراهم کرده است.

اتاق‌های هتل مجهز به تلویزیون و کمد لباس هستند. الیکون شاید امکانات فوق‌العاده‌ای نداشته باشد؛ اما نزدیکی آن به آثار باستانی بزرگ‌ترین حسن آن است. این هتل در ۱ کیلومتری موزه ملی باستان‌شناسی و ۱.۵ کیلومتری میدان سینتاگما قرار دارد. تپه آکروپولیس نیز در ۳ کیلومتری و مرکز خرید ارمو هم در ۱.۵ کیلومتری آن واقع شده‌اند.

هزینه هر شب اقامت: از ۶۰ یورو به بالا

 

هتل الیکون

 

۱۰. هتل آرتوسا، Arethusa Hotel

 

هتل ۳ ستاره آرتوسا در مرکز شهر درست در کنار پلاکا قرار گرفته و تنها ۵۰ متر از ایستگاه مترو سینتاگما فاصله دارد. در این هتل صبحانه و وای‌فای رایگان است و همه اتاق‌ها دارای تهویه‌مطبوع هستند. اتاق‌های هتل همه مجهز به تلویزیون، یخچال، حمام و سشوار هستند.

در هتل آرتوسا می‌توانید سرویس صبحانه را در اتاق غذاخوری یا اتاق شخصی خود دریافت کنید. یکی از جذابیت‌های آرتوسا که از هتل‌های خوب شهر آتن هم هست، این است که روی بام آن می‌توانید از چشم‌انداز پانورامایی آکروپولیس و کل شهر لذت ببرید. این هتل تا آکروپولیس ۱۵ دقیقه پیاده و تا مرکز خرید ارمو ۵۰ متر فاصله دارد.

هزینه هر شب اقامت: از ۱۰۳ یورو به بالا

 

هتل آرتوسا

 

مرکز خرید ارمو که در متن چندین بار به آن اشاره شد در واقع نام خیابانی در شهر آتن است که به دلیل وجود فروشگاه‌های متعدد، در این مقاله به‌عنوان مرکز خرید معرفی شد.

 

خلاصه

 

این‌ها فقط چند نمونه از بهترین هتل‌های شهر آتن بودند که با اقامت در آن‌ها می‌توانید تجربه خاطره‌انگیزی از اقامت خود در این شهر داشته باشید. بااین‌حال آتن از لحاظ تنوع، امکانات و موقعیت؛ هتل‌های بسیاری دارد که هر کدام مزایا و جذابیت‌های خاص خود را دارند. پس اگر قصد سفر به آتن، این شهر باستانی را دارید، مطمئن باشید که هر سلیقه‌ای داشته باشید می‌توانید اقامتگاه مناسب خود را پیدا کنید. برای مشاهده دیگر هتل‌های مهم اروپا از جمله هتل های پاریس، هتل های آمستردام، هتل های وین و ... به صفحات مختص به آن‌ها در سایت آریا کیا سفر مراجعه فرمایید.

دیدگاه ها:

هنوز دیدگاهی برای این مقاله نوشته نشده است. اولین دیدگاه را شما بنویسید.

دیدگاهتان را بنویسید


رزرو