• تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۴۰۲
  • توسط: ادمین
  • زمان مطالعه: ۲۲ دقیقه
 

زوریخ، موسیقی موزونی از تاریخ، فرهنگ و طبیعت است که در قلب کشور سوئیس می‌پیچد. این شهر با زیبایی‌های خاص خود و به جهت غنی بودن فرهنگ مردم سوئیس، به‌ویژه به‌عنوان یکی از مراکز اقتصادی و فرهنگی برجسته جهان شناخته می‌شود. در این سفر به دنیای هتل‌های زوریخ، ما در دامنه لوکس و آرام‌بخش کوهستان، به دنبال گزینه‌های اقامتی ارزشمند خواهیم گشت.

در زوریخ، هر هتل داستان خود را روایت می‌کند؛ از نمای تاریخی شهر گرفته تا نقاط دورافتاده اطراف. در این صفحه، با هم در مسیری از لابه‌لای این شهر پرافتخار قدم می‌زنیم و با معرفی بهترین هتل‌های زوریخ، می‌خواهیم شما را به سفری از ترکیب هنر، آسایش و لذت دعوت کنیم. با ما همراه شوید، تا در این داستان سحرآمیز، هر هتل یک فصل از زیبایی زوریخ را برای شما روایت کند.

 

بهترین هتل‌ های سه ستاره در زوریخ

 

هتل‌های سه ستاره، در مقایسه با هتل‌های با ستاره‌های بیشتر، معمولاً امکانات و خدمات کمتری ارائه می‌دهند. بااین‌حال، آن‌ها همچنان به دلیل قیمت مقرون‌به‌صرفه و خدمات قابل‌قبول، گزینه‌های محبوبی برای افرادی هستند که به دنبال اقامت ارزان در یک محیط راحت با شرایط پذیرایی خوب هستند. امکانات اصلی مانند تلویزیون، تلفن، دسترسی به اینترنت و حمام خصوصی در اغلب هتل‌های سه ستاره موجود است. همچنین، بیشتر این هتل‌ها دارای رستوران با منوهای متنوع و انتخاب‌های اقتصادی هستند.

هتل‌های سه ستاره در زوریخ باتوجه‌به استانداردهای بالا و خدمات متمایز خود، گزینه‌هایی عالی برای اقامت را فراهم کرده‌اند. این هتل‌ها با موقعیت مکانی مناسب، امکانات رفاهی و خدمات مهمان‌نوازی، تجربه خوبی از اقامت در این شهر فوق‌العاده ارائه می‌دهند. در ادامه به معرفی تعدادی از بهترین هتل‌های سه ستاره زوریخ پرداخته شده است.

 

هتل سه ستاره ibis budget Zurich City West

 

اگر برای یک سفر کوتاه کاری به زوریخ می‌روید، یا قرار نیست زمان زیادی را در هتل بگذرانید، اقامت در یکی از هتل‌های سه ستاره زوریخ مثل هتل ibis budget Zurich City West برای شما مناسب خواهد بود. این هتل، رنگ و بوی سوئیسی صمیمانه‌ای دارد و از ارزان‌ترین هتل‌های زوریخ است. امکانات پایه اتاق‌ها در این مکان شامل اینترنت بی‌سیم، تلویزیون صفحه تخت، پارکینگ و صبحانه است. انبار نگهداری چمدان نیز برای رفاه مسافران در نظر گرفته شده که در صورت نیاز برای استفاده از آن می‌توانید با پرسنل خوش‌برخورد پذیرش هماهنگ کنید.

دسترسی به نقاط مهم شهر از این هتل مدرن، ساده است. علاوه بر اینکه به ایستگاه مترو، رستوران‌ها و بارهای خوب نزدیک است، فاصله آن تا موزه ملی سوئیس نیز تنها ۲ کیلومتر است. اگرچه ایبیز باجت از هتل‌های ارزان‌قیمت و معمولی زوریخ است، اما فضای باز اضافی برای استراحت و آرامش در آن فراهم شده که یکی از امکانات برجسته آن به شمار می‌آید.

شروع قیمت از حدود ۵.۵ میلیون تومان

آدرس: Technoparkstrasse 2, Escher Wyss, 8005 Zurich, Switzerland

 

هتل ایبیز باجت

 

هتل سه ستاره Holiday Inn Express Zurich Airport

 

هتل Holiday Inn Express Zurich Airport یک هتل سه ستاره با موقعیت بسیار مناسب در نزدیکی فرودگاه زوریخ است. این هتل با امکانات رفاهی مناسب برای مسافران تجاری و گردشگران طراحی شده است. اتاق‌های تمیز و مدرن با امکانات رفاهی مانند تلویزیون ال‌سی‌دی، اینترنت بی‌سیم، تهویه‌مطبوع و حمام خصوصی.

این هتل با صبحانه است و یک رستوران با منوی غذاهای متنوع نیز در آن وجود دارد. فضای سبز، تراس و سالن کنفرانس و جلسات نیز از امکانات دیگر این هتل بزرگ هستند. از لحاظ دسترسی، موقعیت جغرافیایی این هتل نسبت به مناطق مهم شهر دور نیست؛ اما برای بازدید از بسیاری از جاذبه‌ها باید از وسایل حمل‌ونقل عمومی استفاده کنید.

شروع قیمت از حدود ۶.۵ میلیون تومان

آدرس: Hofwisenstrasse 30, 8153 Rümlang, Switzerland

برای مشاهده اطلاعات بیشتر به وب‌سایت هتل هالیدی اکسپرس ایرپورت زوریخ مراجعه کنید.

 

هتل هالیدی این اکسپرس

 

هتل سه ستاره Altstadt

 

یکی از هتل‌های مرکز شهر زوریخ که اتاق‌های آن به دسته‌های مختلف کلاسیک، استاندارد، سوپریور و لوکس دسته‌بندی می‌شوند، هتل Altstadt است. این هتل در مکان خوبی در قسمت قدیمی شهر زیبای زوریخ قرار دارد و مشرف به رودخانه لیمات است. همین کافی‌ست که بدانید بسیاری از اتاق‌های این هتل رو به رودخانه است و قرار است این ویو هر روز برای شما دلربایی کند.

مینی بار، تلویزیون صفحه تخت، امکانات موردنیاز برای تهیه چای و قهوه و تهویه‌مطبوع در تمامی اتاق‌ها وجود دارد. مسافران این هتل از استقبال گرم پرسنل، تمیزی فضای داخل آن و امکان دسترسی سریع و آسان به سایر نقاط شهر ابراز رضایت کرده‌اند. با اقامت در این هتل، از موقعیت مرکزی آن در شهر و طراحی و معماری کلاسیک و گرم آن لذت خواهید برد. فراموش نکنید، می‌توانید در یکی از روزهای اقامت خود بلیت گشت با قایق در دریاچه مجاور را تهیه کنید و خاطراتی جذاب برای خود رقم بزنید.

شروع قیمت از حدود ۱۲ میلیون تومان

آدرس: Kirchgasse 4, 8001 Zürich, Switzerland

برای مشاهده اطلاعات بیشتر به وب‌سایت هتل آلتستادت زوریخ مراجعه کنید.

 

هتل آلتستادت زوریخ

 

هتل سه ستاره Swiss Night By Fassbind

 

با رزرو اتاق در هتل Swiss Night By Fassbind، شما در قلب زوریخ قرار خواهید داشت. به‌این‌ترتیب، تنها با یک پیاده‌روی ۴ دقیقه‌ای به Kunsthaus و با ۱۲ دقیقه پیاده‌روی به تالار مرکزی شهر زوریخ خواهید رسید. همچنین، Bahnhofstrasse که از جاهای دیدنی زوریخ است ۱.۵ کیلومتر از این هتل فاصله دارد. اینترنت پرسرعت بی‌سیم، صبحانه بوفه، تلویزیون، حمام خصوصی با وان و گاوصندوق خصوصی از امکانات این هتل هستند. این هتل که از بهترین هتل‌های شهر زوریخ است، دارای یک زمین گلف است که می‌تواند شما را برای مدتی سرگرم کند.

اگر مثل خیلی از گردشگران دوست دارید هتل محل اقامت شما از هتل‌های مرکز شهر زوریخ باشد و درعین‌حال قیمت بالایی نداشته باشد، این هتل یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما خواهد بود.

شروع قیمت از حدود ۸ میلیون تومان

آدرس: Steinwiesstrasse 8, 8032 Zürich, Switzerland

برای مشاهده اطلاعات بیشتر به وب‌سایت هتل اسویز نایت بای فاسبیند مراجعه کنید.

 

هتل اسویز نایت بای فاسبیند

 

هتل سه ستاره Royal Hotel Zurich

 

از اقامت در بهترین نقطه شهر زوریخ لذت ببرید! هتل رویال زوریخ، تا بسیاری از مراکز اصلی شهر مثل ایستگاه اصلی مترو، پارک بزرگ شهر، موزه ملی، بازار یا دانشگاه با پیاده‌روی کمتر از ۵ دقیقه فاصله دارد. این هتل که در لیست هتل‌های خوب زوریخ جایگاه برجسته‌ای دارد، دارای ۶۶ اتاق و سوئیت نوساز و شیک است و فضایی مینیمال با طراحی مدرن و جذاب برای مسافران دارد. ساختمان این هتل قدمت بیش از نیم‌قرن دارد؛ اما بازسازی آن به شکلی انجام شده که طراحی مدرن آن شما را شگفت‌زده خواهد کرد.

رستوران، بار، بوفه صبحانه، سالن میتینگ و سالن کار مشترک از امکانات رفاهی اضافی هستند که با رزرو اتاق در هتل سه ستاره رویال زوریخ از آنها بهره‌مند خواهید شد. همچنین در اطراف هتل کافه‌ها و رستوران‌های مختلف بین‌المللی قرار دارند که برای نوشیدن یک قهوه یا خوردن یک پیتزای مخصوص می‌توانید به آنها سر بزنید.

شروع قیمت از حدود ۷ میلیون تومان

آدرس: Leonhardstrasse 6, 8001 Zürich, Switzerland

برای مشاهده اطلاعات بیشتر به وب‌سایت رویال هتل مراجعه کنید.

 

رویال هتل

 

بهترین هتل‌ های ۴ ستاره زوریخ

 

بدیهی است هتل‌های چهارستاره در مقایسه با هتل‌های سه ستاره سطح رفاهی بهتری دارند و در مقایسه با هتل‌های ۵ ستاره امکانات محدودتری دارند. تفاوت‌ها بین هتل‌های چهارستاره و سایر هتل‌ها عمدتاً در اندازه و امکانات رفاهی اتاق‌ها، تجهیزات اضافی مانند استخر، سونا، اسپا و اتاق ورزش، تعداد و تنوع غذای رستوران ها، سرویس ۲۴ ساعته اتاق‌ها و دکوراسیون هتل است. هتل‌های چهارستاره زوریخ عمدتاً با تمرکز بر کیفیت خدمات و امکانات بیشتر به مسافران، تجربه لوکس و راحتی را ارائه می‌دهند. این امکانات و خدمات اضافی معمولاً باعث افزایش هزینه اقامت می‌شود؛ اما تجربه اقامتی باکیفیت و لذت‌بخش را برای مهمانان فراهم می‌کند.

در اینجا، لیست هتل‌های ۴ ستاره زوریخ که میزان رضایت مسافران از آنها بیشتر بوده را با هم مرور خواهیم کرد. لازم به توضیح است هتل‌های تور زوریخ آریا کیا سفر بهترین هتل‌های ۴ ستاره این شهر هستند. برای کسب اطلاعات بیش‌تر با کارشناسان ما تماس حاصل فرمائید.

 

هتل ۴ ستاره St Gotthard

 

خیابان Bahnhofstrasse یکی از معروف‌ترین خیابان‌ها در مرکز شهر زوریخ است که هتل سنت گوتارد را در خود جای‌داده است. این هتل قدمتی دیرینه دارد و سال تأسیس آن ۱۸۸۹ است، اما همه چیز در ساختمان آن لوکس، تمیز و مدرن است و این نشان‌دهنده بازسازی هنرمندانه و توجه به جزئیات سوئیسی‌هاست. اگر از بیرون به هتل نگاه کنید، ساختمانی بلند و موزون در میان همهمه شهر خواهید دید که بعد از بازسازی و بزرگ‌شدن، به یکی از هتل‌های معروف زوریخ تبدیل شده است.

نزدیکی به ایستگاه مترو، وای‌فای رایگان، سیستم تهویه‌مطبوع، تلویزیون و امکانات تهیه چای و قهوه از ویژگی‌های برجسته این هتل زیبا هستند. نکته جالبی که بعضی از مسافرانی که تجربه اقامت در این هتل را داشته‌اند به آن اشاره کرده‌اند این است که در رستوران آن موسیقی زنده و نوازندگی پیانو برقرار است و برای افرادی که از هنر موسیقی لذت می‌برند، چه چیزی بهتر از اینکه غذای خود را در این فضای شاعرانه میل کنند! بسیاری از مراکز خرید و رستوران های معروف زوریخ تنها چند قدم با هتل سنت گوتارد فاصله دارند و دریاچه زوریخ بعد یک پیاده‌روی ۱۰ دقیقه‌ای پیشروی شما ظاهر خواهد شد.

شروع قیمت از حدود ۱۰ میلیون تومان

آدرس: Bahnhofstrasse 87 Zürich ZH

برای مشاهده اطلاعات بیشتر به وب‌سایت هتل سنت گوتارد مراجعه کنید.

 

هتل سنت گوتارد

 

هتل ۴ ستاره Placid Hotel Design & Lifestyle Zurich

 

چه یک جهانگرد باشید، چه برای تجارت و سفر کاری در زوریخ دنبال هتل باشید و یا به همراه خانواده در آرزوی گذراندن یک تعطیلات عالی به زوریخ سفر می‌کنید، هتل پلاسید به شما تجربه شیرینی از اقامت در زوریخ ارائه می‌دهد. پلاسید دیزاین یکی از بهترین هتل‌های چهارستاره زوریخ است که دو فضای باز تجهیز شده در پشت‌بام دارد و از آنجا شهر زوریخ زیر پای شما منظره‌ای عجیب و حیرت‌انگیز از خود به نمایش می‌گذراند. علاوه‌برآن، اتاق‌های طبقات بالاتر با ویو پانورامیک از شهر منظره‌ای نفس‌گیر به مسافران ارائه می‌دهد که حتماً برای شما هم جذاب خواهد بود.

تلویزیون، حمام و سرویس بهداشتی مجهز خصوصی، اینترنت پرسرعت رایگان، خدمات مراقبت از کودکان، مرکز خرید مجهز که مناسب برای خرید سوغات سوئیس است و سیستم تهویه‌مطبوع مدرن از مشخصات  این هتل هستند. همچنین، شما می‌توانید در هتل برای کرایه دوچرخه بدون پرداخت هزینه اضافی اقدام کنید و تجربه دوچرخه‌سواری در خیابان‌های زوریخ و یک گشت تفریحی در میان سرزندگی این شهر زیبا را داشته باشید.

تراس با منظره و آب‌وهوای مطبوع، استخر سرپوشیده، باشگاه ورزشی و بسیاری امکانات دیگر هم برای سرگرمی میهمانان در این هتل فراهم شده است تا به یکی از هتل‌های خوب زوریخ تبدیل شود.

شروع قیمت از حدود ۸ میلیون تومان

آدرس: Buckhauserstrasse 36, 8048 Zürich, Switzerland

برای مشاهده اطلاعات بیشتر به وب‌سایت هتل پلاسید مراجعه کنید.

 

هتل پلاسید

 

هتل ۴ ستاره Sheraton Zurich Hotel

 

قیمت هتل‌های زوریخ با درجه ۴ ستاره، معمولاً به‌ازای هر شب اقامت بالاست و برای افرادی که قصد سفر اقتصادی دارند کمتر توصیه می‌شود. بااین‌وجود، نمی‌توان از امکانات و موقعیت این هتل‌ها چشم‌پوشی کرد و فرصت لذت‌بردن از آنها را نادیده گرفت. یکی از هتل‌های زوریخ سوئیس که نقطه بسیار مناسبی برای شروع گشت‌وگذار در این شهر است، هتل شراتون است. موقعیت این هتل در زوریخ به‌گونه‌ای است که تمامی مراکز خرید مدرن و فروشگاه‌های مجلل در اطراف آن قرار دارند و به‌محض بیرون‌زدن از هتل به آنها دسترسی خواهید داشت. همچنین امکانات داخلی هتل به شکلی هوشمندانه، کامل و به‌روز طراحی شده‌اند تا هرگز حوصله شما سر نرود!

هتل مدرن شراتون تنها چند دقیقه با مرکز شهر و ایستگاه مرکزی فاصله دارد و ایستگاه تراموای تونی - آرال مستقیماً در مقابل هتل واقع شده است. رستوران، بار، پارکینگ اختصاصی، ویو پانورامیک، وای‌فای رایگان، سرویس‌های بهداشتی بزرگ و مجهز و اتاق‌های کانکت که امکان اتصال آنها به هم برای خانواده و دوستان نزدیک وجود دارد از مشخصات مهم این هتل هستند. باشگاه ورزشی مجهز این هتل ۴ ستاره زوریخ، در طبقه دهم آن واقع شده و یک کافه مجهز برای سفارش نوشیدنی و اسنک نیز در آن قرار دارد.

اگر دوست دارید در سفر به زوریخ، در کی از بهترین هتل‌های زوریخ با قیمت مناسب اقامت داشته باشید و هر بار از پنجره اتاق به بیرون نگاه می‌کنید شور و زندگی مردم را تماشاگر باشید، هتل شراتون برای شما گزینه ایدئال با خدمات به‌روز و بی‌نقص خواهد بود.

شروع قیمت از حدود ۱۵ میلیون تومان

 Address: Pfingstweidstrasse 100, 8005 Zürich, Switzerland

برای مشاهده اطلاعات بیشتر به وب‌سایت هتل شراتون زوریخ مراجعه کنید.

 

هتل شراتون زوریخ

 

هتل ۴ ستاره Sorell Hotel Zürichberg

 

اگر برای بار اول به زوریخ سفر می‌کنید، شاید ترجیح دهید مکان اقامت شما در جایی باشد که توسط کوهستان، جنگل یا دریاچه معروف این شهر احاطه شده باشد تا تصور شما از این شهر رؤیایی به حقیقت بپیوندد. هتل زوریخبرگ سورِل، برخلاف هتل‌هایی که با ویو خیابان و سروصدای زندگی روزمره در شهر شما را از خواب خوش بیدار می‌کنند، منظره‌ای زیبا از طبیعت بکر سوئیس را برای شما تدارک دیده است. این هتل که در لیست بهترین هتل‌های زوریخ جایگاه بالایی دارد، تنها ۱۰ دقیقه از مرکز شهر فاصله دارد و با جنگل‌های طبیعی و چمنزارها احاطه شده است. از سوی دیگر، منظره‌ای منحصربه‌فرد از فراز دریاچه زوریخ و کوهستان را ارائه می‌دهد که از تماشای آن هرگز دلزده نخواهید شد.

این ساختمان از نظر معماری مدرن و لاکچری طراحی شده و با رستوران، بار، اتاق‌های پذیرایی و ایوان بزرگ محل ایده‌آلی برای اقامت، قرار ملاقات، سرو غذا یا هر رویداد دیگری است. علاوه بر امکانات اصلی، در هر اتاق یک مَت یوگا قرار دارد که حتی اگر تابه‌حال تجربه یوگا نداشته‌اید، با این آرامش و منظره رؤیایی شما را به لحظات عمیق تفکر و تنفس ترغیب خواهد کرد. اسباب‌بازی کودک در اتاق‌ها، سرویس کرایه دوچرخه بدون هزینه اضافی، بار، باغچه، تراس، وای‌فای، سرویس مراقبت از کودکان و سایر امکانات رفاهی و تفریحی از ویژگی‌های برجسته این هتل هستند.

شروع قیمت از حدود ۱۰ میلیون تومان

آدرس: Orellistrasse 21, 8044 Zürich, Switzerland

برای مشاهده اطلاعات بیشتر به وب‌سایت هتل زوریخبرگ سورِل مراجعه کنید.

 

هتل زوریخبرگ سورِل

 

هتل ۴ ستاره Hotel Schweizerhof Zürich

 

برای اینکه بتوانید در مرکز شهر زوریخ مستقر شوید، به مراکز مهمی مثل Zurich Town Hall، National Museum و National Museum دسترسی سریع و آسان داشته باشید و هم‌زمان از بهترین امکانات رفاهی و تفریحی در هتل بهره‌مند شوید، هتل شویزرهوف را انتخاب کنید. مرکز تناسب‌اندام مجهز ۲۴ ساعته، اینترنت بی‌سیم رایگان، سرویس مراقبت از کودکان، سالن آرایشی و زیبایی، مرکز خرید مدرن و کامل و رستوران، بار و کافی‌شاپ با منوی متنوع از غذاهای بین‌المللی در این هتل برای میهمانان فراهم شده است. تمامی اتاق‌ها دارای مینی بار و dvd player هستند و به‌جرئت می‌توان گفت امکانات تمام‌عیار برای سرگرمی و لذت‌بردن از اقامت در زوریخ در این هتل مهیا شده است.

شروع قیمت از حدود ۱۵ میلیون تومان

Address: Bahnhofpl. 7, 8001 Zürich, Switzerland

برای مشاهده اطلاعات بیشتر به وب‌سایت هتل شویزرهوف مراجعه کنید.

 

هتل شویزرهوف

 

لوکس‌ ترین هتل‌ های پنج‌ ستاره زوریخ

 

هتل‌های ۵ ستاره، نماد لوکس بودن و رفاه در صنعت گردشگری هستند و به‌عنوان نقطه اوج تجربه اقامتی به مسافران ارائه می‌شوند. این هتل‌ها با طراحی شگفت‌انگیز، خدمات لوکس و امکانات فراوان، سطح بالایی از راحتی و تجربه زندگی را به مسافران ارائه می‌دهند. از بین هتل‌های مختلف، هتل‌های ۵ ستاره با ویژگی‌های استثنایی و تفاوت‌های چشمگیر نسبت به هتل‌های سه و چهارستاره برجسته می‌شوند.

عمده تفاوت این هتل‌ها با هتل‌های ۳ ستاره و ۴ ستاره، در دکوراسیون و طراحی لوکس، خدمات رفاهی متنوع، به‌روزترین تجهیزات بهداشتی، سلامتی و رفاهی و خدمات اداری و تجاری و سایر سرویس‌های مدرنی است که به مسافران خود ارائه می‌دهند. طبعاً قیمت هتل‌های ۵ ستاره در مقایسه با سایر گزینه‌ها بالاتر بوده و سطح رفاهی آنها نیز بهبودیافته‌تر است.

در اینجا با لوکس‌ترین هتل‌های ۵ ستاره زوریخ آشنا خواهید شد تا در انتخاب مکان اقامت خود بر اساس نیازها و ترجیحات شخصی خود تصمیم بهتری بگیرید.

 

هتل ۵ ستاره Zurich Marriott

 

با رزرو هرکدام از اتاق‌های هتل پنج‌ستاره ماریوت زوریخ، یک تجربه سوئیسی تمام‌عیار خواهید داشت. طراحی و معماری هنرمندانه، چشم‌انداز نفس‌گیر دریاچه و نزدیکی به جاذبه‌های خیره‌کننده طبیعی و تاریخی زوریخ این هتل را به یکی از بهترین هتل‌های زوریخ بدل کرده است. رستوران‌های متنوع با انواع غذاهای بین‌المللی سوئیسی، فرانسوی، تایلندی و غیره، وای‌فای پرسرعت رایگان و تلویزیون، بار، سالن ورزشی مجهز به تجهیزات ورزشی روز، پارکینگ و معماری و دکوراسیون به سبک معاصر در این هتل شما را خیره خواهند کرد. نکته جالب برای افرادی باروحیه شاعرانه و رمانتیک این است که بعضی اتاق‌های هتل ۵ ستاره ماریوت، دارای پنجره‌هایی با اندازه کل ضلع اتاق هستند و از سرتاپا شما را در منظره دریاچه غرق خواهند کرد.

این هتل در امتداد دریاچه زوریخ واقع شده و با پیاده‌روی از مسیر کنار دریاچه کم‌کم به نواحی تاریخی و سنگ‌فرش شده شهر خواهید رسید که تجربه‌ای تکرارنشدنی برای شما قرم خواهد زد. اگر حد فاصل ماه‌های جون تا جولای این هتل را انتخاب کنید به دلیل نزدیکی به دریاچه، احتمالا شانس حضور در یکی از محبوب‌ترین فستیوال‌های سوئیس یعنی فستیوال زوریخ را خواهید داشت.

شروع قیمت از حدود ۱۵ میلیون تومان

آدرس: Neumühlequai 42, Zurich Old Town - City Center, 8006 Zurich, Switzerland

برای مشاهده اطلاعات بیشتر به وب‌سایت ماریوت زوریخ مراجعه کنید.

 

ماریوت زوریخ

 

هتل ۵ ستاره The Dolder Grand

 

یکی از لوکس‌ترین هتل‌های پنج‌ستاره زوریخ که از شبکه حمل‌ونقل و ایستگاه‌های اصلی مترو و شاتل فاصله بسیار کمی دارد، هتل Dolder Grand است. این هتل زیبا، مجهز و گران‌قیمت در سال ۱۸۹۹ ساخته شده و اخیراً با بازسازی مدرن به یکی از هتل‌های مجلل زوریخ تبدیل شده است. آسانسور، آرایشگاه، مرکز خرید، اتاق‌های اداری و سالن کنفرانس، وای‌فای رایگان و سرویس‌های خصوصی مجهز از امکانات پایه این هتل هستند. علاوه بر اینها، یک باغ سرسبز و تمیز نیز با منظره زیبای طبیعت زوریخ در هتل دلدر گرند قرار دارد که میهمانان برای هواخوری و یا معاشرت و نوشیدن قهوه در فضای باز می‌توانند از آن استفاده کنند.

مجموعه‌های ورزشی مختلف و بسیار مجهز، اسپا، موسیقی زنده، سونا، رستوران‌های عالی با سرویس‌دهی فوق‌العاده و غذاهای خوشمزه و چشم‌اندازهای جادویی از جمله مواردی بوده‌اند که بیشتر مسافران این هتل تا کنون از آن به‌عنوان نقاط قوت هتل یاد کرده‌اند.

شروع قیمت از حدود ۳۲ میلیون تومان

آدرس: Kurhausstrasse 65, 8032 Zürich, Switzerland

برای مشاهده اطلاعات بیشتر به وب‌سایت هتل دلدر گرند مراجعه کنید.

 

هتل دلدر گرند

 

هتل ۵ ستاره Baur au Lac

 

با گذشتن از درب ورودی این هتل وارد باغ بزرگی خواهید شد که بیشتر شبیه به کاخ یا ویلای سلطنتی اشراف است. این هتل، از هتل‌های خوب زوریخ است که بیش از ۱۷۰ سال قدمت دارد و از هتل‌های مرکز شهر زوریخ با دسترسی عالی به شمار می‌آید. به جز موقعیت منحصربه‌فرد و ممتاز، اتاق‌ها و سوئیت‌های دلباز و شیک، این مجموعه مجلل طراحی معماری و دکوراسیون داخلی دارد که با اتمسفر لاکچری و کلاسیک آن نیز همخوانی دارد. رعایت تمام‌وکمال استانداردهای صنعت هتلداری در هتل لوکس ۵ ستاره بائور او لاک باعث شده است تا این مجموعه از ابتدا تا به امروز همواره به‌عنوان یکی از بهترین هتل‌های جهان شهرت داشته باشد.

نزدیکی به دریاچه زوریخ، نزدیکی به خیابان‌های اصلی و مراکز خرید مدرن زوریخ، سالن اسپا، سالن ورزشی مجهز، رستوران‌ها و بارهای لوکس و فضای باز وسیع و استثنایی از ویژگی‌های دیگر این هتل ۵ ستاره هستند.

شروع قیمت از حدود ۴۲ میلیون تومان

آدرس: Talstrasse 1, 8001 Zürich, Switzerland

برای مشاهده اطلاعات بیشتر به وب‌سایت هتل بائور او لاک مراجعه کنید.

 

هتل بائور او لاک

 

هتل ۵ ستاره Park Hyatt Zurich

 

برای طرف‌داران سبک معماری و دکوراسیون داخلی معاصر، هتل پارک حیات زوریخ که دقیقاً جایی بین دریاچه زیبای زوریخ و قسمت تاریخی زوریخ واقع شده، بهترین اقامتگاه است. با رزرو اتاق در این هتل، در ترکیبی از آرامش، هنر و تجمل غرق شوید و با سرویس‌دهی سریع و بی‌نقص این مجموعه لذت ببرید. لاندری، خدمات اداری و بیزینسی، رستوران، مینی بار و پکیج میوه روزانه، امکان سرو غذا در اتاق، اسپا، باشگاه ورزشی مجهز و بزرگ، اینترنت رایگان و خدمات چک_این دیجیتالی از ویژگی‌ها و امکانات این هتل پنج‌ستاره در زوریخ هستند.

هتل پارک حیات زوریخ یک مجموعه کامل از تمامی خدماتی که مسافران با نیازهای متعدد و VIP به آن نیاز دارند را به‌راحتی در اختیار آنها قرار خواهد داد و تجربه اقامتی لوکس، تجملاتی و آرام را برای آنها رقم خواهد زد. این هتل با معماری معاصر و توجه زیاد به جزئیات طراحی و ساخته شده و در هر قسمت آن یک شگفتی جذاب برای میهمانان قرار داده شده، بنابراین اگر از افراد علاقه‌مند به سکونت در مکان‌های فوق مدرن و شیک هستید و از دیوارهای شیشه‌ای بزرگ، صندلی و مبلمان سفارشی خاص و گستردگی خدمات و امکانات به‌روز لذت می‌برید، برای رزرو اتاق در هتل پارک حیات تردید نکنید.

شروع قیمت از حدود ۲۶ میلیون

آدرس: Beethovenstrasse 21, 8002 Zürich, Switzerland

برای مشاهده اطلاعات بیشتر به وب‌سایت هتل پارک حیات مراجعه کنید.

 

هتل پارک حیات

 

هتل ۵ ستاره Storchen

 

به‌عنوان یک میهمان در یکی از هتل‌های پنج‌ستاره زوریخ، طیف وسیعی از پیشنهادهای رفاهی و تفریحی پیشروی شماست. با رزرو اتاق در هتل Storchen استراحتی آرامش‌بخش، غذاهایی متنوع و امکانات به‌روز نصیب شما خواهد شد تا از سفر به زوریخ بیشترین خاطرات شیرین را برای خود رقم بزنید. ساختمان این هتل قدمتی بیش از ۶۰۰ سال دارد و در امتداد رودخانه معروف زوریخ قرار دارد، پس طبیعی است که بسیاری از اتاق‌های این هتل مجلل چشم‌اندازی رو به رودخانه و بخش تاریخی شهر داشته باشند.

کیفیت غذای عالی و تنوع منوی مناسب، پرسنل خوش‌برخورد، نزدیکی به نقاط اصلی شهر و امکاناتی مثل سالن ماساژ، صرافی، مراقبت از کودکان، سالن بدنسازی و خدمات کامل لاندری از عواملی هستند که مسافران را برای اقامت در این هتل زیبا بیشتر وسوسه می‌کنند.

شروع قیمت از حدود ۳۰ میلیون

آدرس: Weinpl. 2, 8001 Zürich, Switzerland

برای مشاهده اطلاعات بیشتر به وب‌سایت هتل استورچن مراجعه کنید.

 

هتل استورچن

 

بهترین زمان برای رزرو هتل‌ های ارزان زوریخ

 

گذشته از اینکه افراد سلیقه‌های متفاوتی دارند و بعضی هوای گرم تابستان و بعضی دیگر برف‌وباران زمستان را برای سفر ترجیح می‌دهند، توجه به قیمت هتل‌های زوریخ در فصل‌های مختلف نیز عاملی تعیین‌کننده برای رزرو هتل است.

در ادامه، به بررسی قیمت هتل‌های زوریخ در زمان‌های مختلف از سال پرداخته‌ایم تا با آگاهش بیشتر برای سفر به این شهر زیبا و پرجاذبه تصمیم بگیرید.

 

رزرو هتل‌ های زوریخ در بهار

 

آب‌وهوای زوریخ در بهار معتدل است. همین موضوع موجب می‌شود بسیاری از گردشگران از سراسر جهان در این فصل به زوریخ بیایند تا فرصت بازدید از تمام جاذبه‌های آن را در شرایط مطلوب و راحت داشته باشند. قیمت هتل‌های زوریخ در بهار نسبتاً بالاست و معمولاً هیچ پکیج تخفیف و پیشنهاد ویژه‌ای در این فصل برای مسافران وجود ندارد.

 

رزرو هتل‌ های زوریخ در تابستان

 

زوریخ به دلیل کوهستانی بودن، تابستانی گرم اما خوشایند دارد و برای مسافران خاطرات دلپذیری رقم می‌زند. هین باعث شده است تابستان‌های زوریخ مانند بسیاری از مناطق دیگر دنیا شلوغ‌ترین فصل سال باشند و زوریخ در آب‌وهوای گرم و معتدل خود در این فصل میزبان گردشگران بی‌شماری شود. به‌جرئت می‌توان گفت گران‌ترین فصل سفر به زوریخ و رزرو هتل در آن تابستان است، پس اگر برای یک سفر اقتصادی برنامه‌ریزی می‌کنید سعی کنید زمان سفر را تغییر دهید و در یکی دیگر از فصول سال برای دیدن زوریخ برنامه‌ریزی کنید.

 

رزرو هتل‌ های زوریخ در پائیز

 

رنگارنگی زیبای پاییز و رقص درختان در شهر زوریخ، حقیقتاً ستودنی است. از طرف دیگر، تعداد گردشگران ممکن است در پائیز کاهش یابد که موجب آرامش بیشتری در شهر می‌شود. بااین‌حال، همچنان پیداکردن هتل‌های ارزان زوریخ در پائیز خیلی به شانس شما بستگی دارد! چرا که عده زیادی از ماه‌ها قبل برای تماشای همین رنگارنگی طبیعت در زوریخ برنامه‌ریزی کرده‌اند و ممکن است هتل دلخواه شما از قبل رزرو شده باشد یا قیمت‌های بالا ارائه دهد.

 

رزرو هتل‌ های زوریخ در زمستان

 

جذابیت بازارهای کریسمس که در زمستان در شهر برپا می‌شوند و فعالیت‌های زمستانی محبوب و مشهور زوریخ مثل اسکی در کوهستان‌ها، عده زیادی را در تمام سال به انتظار می‌نشاند؛ بنابراین، بر خلاف سایر کشورها که زمستان کم‌رونقی از لحاظ گردشگری دارند، زمستان زوریخ چندان هم ترافیک گردشگری پایینی ندارد!

برای رزرو هتل‌های زوریخ در زمستان، بهتر است چندماه زودتر اقدام کنید تا شاید هتل‌های بهتر با پیشنهادها مناسب‌تری از لحاظ قیمت پیدا کنید.

 

بهترین مناطق زوریخ برای رزرو هتل کدام مناطق شهر هستند؟

 

اگر به‌عنوان مسافر برای اولین‌بار سفر به زوریخ را تجربه می‌کنید، برای رزرو هتل به دنبال موقعیت مناسب هستید، برای کشف زیبایی‌های زوریخ بهتر است مناطق نزدیک به مرکز شهر را انتخاب کنید. بااین‌وجود، انتخاب بهترین منطقه برای رزرو هتل در زوریخ بستگی به ترجیحات شما و هدف سفرتان دارد. در زیر، تعدادی از مناطق محبوب زوریخ برای رزرو هتل معرفی شده‌اند.

 

هتل های زوریخ

 

بهترین هتل‌ های مرکز شهر زوریخ

 

مزیت اصلی رزرو هتل‌های مرکز شهر زوریخ، دسترسی آسان به جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی، کاخ‌ها، کلیساها، بازارهای اصلی و موزه‌های مهم شهر است. هتل‌های خوب زوریخ در مرکز شهر عبارت‌اند از هتل Altsdadt، هتل Baur au Lac، The Dolder Grand، Storchen Zürich و Park Hyatt Zürich که همگی از موقعیت مرکزی و امکانات مناسب برخوردارند.

 

ارزان‌ ترین منطقه زوریخ برای رزرو هتل در زوریخ کجاست؟

 

اگر به دنبال رزرو تور سوئیس با قیمت مناسب و  اقامت در منطقه ارزان‌تر زوریخ هستید، باید نقشه هتل‌های زوریخ در مناطق دورتر از مرکز شهر را ببینید. یکی از مناطقی که معمولاً ارزان‌تر هتل‌ها و اقامتگاه‌ها را ارائه می‌دهد، منطقه "زوریخ وست" یا "Zürich West" است. ارزان‌ترین هتل‌های زوریخ در این منطقه هستند و دسترسی آنها به مرکز شهر معمولاً نیاز به استفاده از وسایل حمل‌ونقل عمومی و صرف هزینه و زمان بیشتر دارد.

ارزان‌ترین هتل‌های زوریخ در این منطقه شامل گزینه‌هایی از جمله هتل Holiday Inn Express Zurich Airport و هتل Ibis budget Zurich city west هستند.

 

بهترین هتل‌ های زوریخ با قیمت متوسط در کدام مناطق هستند؟

 

هتل‌های قیمت متوسط زوریخ هم در مناطق مرکز شهر پیدا می‌شوند و هم می‌توان گزینه‌های متوسط را در مناطقی مثل Zurich west پیدا کرد. زوریخ وست دارای رستوران‌ها و کافه‌های متنوعی است که می‌توانند گزینه‌های خوبی برای غذاخوردن باشند و هتل‌ها و اقامتگاه‌های زوریخ وست قیمت‌هایی متوسط‌تر نسبت به مناطق مرکزی‌تر شهر دارند.

هتل Swiss Night by Fassbind و هتل Radisson Blu از هتل‌های این مناطق با قیمت مناسب هستند.

 

گران‌ قیمت‌ ترین مناطق برای رزرو هتل در زوریخ

 

زوریخ به‌عنوان یک شهر با شهرت جهانی و باکیفیت زندگی بالا، مناطق مختلفی دارد که هتل‌ها و اقامتگاه‌های لوکس در آنها قرار دارند. یکی از گران‌قیمت‌ترین مناطق زوریخ برای اقامت، منطقه Zurichberg است. چشم‌اندازهای زیبا، کیفیت خدمات بسیار بالا و دسترسی به بهترین امکانات رفاهی و تفریحی زوریخ از ویژگی‌های این منطقه هستند. هتل‌های معروف و لوکس در این منطقه ممکن است قیمت‌های بالایی داشته باشند، اما با خدمات و امکانات بسیار باکیفیت شناخته می‌شوند. بعضی از این هتل‌ها عبارت‌اند از Sorell Hotel Zürichberg، Hotel Atlantis by Giardino و Dolder Waldhaus.

لطفاً توجه داشته باشید که قیمت‌ها ممکن است به عوامل مختلفی نظیر فصل، رویدادهای محلی، و عرضه و تقاضا وابسته باشند. پیشنهاد می‌شود قبل از رزرو هتل، با مراجعه به وب‌سایت‌های مختلف یا استفاده از سرویس‌های رزرواسیون آنلاین، قیمت‌ها را مقایسه و بهترین گزینه را برای نیازهای خود انتخاب کنید.

دیدگاه ها:

شایان بزرگی
۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

PERFECT

دیدگاهتان را بنویسید


رزرو